קורס יחסי ציבור וחשיפה במדיה

למדו כיצד לקדם את העסק בתקשורת בקלות ובכיף 🥰סדנה מעשית ללמידה עצמית: איך לעשות יחסי ציבור ולהשיג חשיפה במדיה

אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים.

בשיעור מוקלט זה אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.

מחיר הקורס: 50 ש"ח 20 ש"ח.
בהנחיית טל איתן
יש לכם שאלה לגבי הקורס? רוצים להתייעץ? כתבו לי בווטסאפ ואשמח לעזור
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

🔥 מבצע לוהט: סדנה מקצועית ליחצי ציבור וחשיפה במדיה לעסקים קטנים ב-20 ש"ח בלבד

אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים. יחסי הציבור יכולים לספק מקור נוסף לחשיפה עבור העסק שלנו ובאמצעות עבודה מול אמצעי התקשורת נוכל להגיע לקהלים המתאימים עבורנו.

בהדרכה מוקלטת זו אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.

דוגמאות להישגים של תלמידי הסדנה:

  • טור קבוע במקומון - חשיפה לקהל המקומי עבור עסק בתחום טיפולי גוף ונפש
  • כתבות מגזין בעיתונות יוקרתית בינלאומית - למותגי לייפסטייל, אופנה וטיפוח
  • שיתופי פעולה עם בלוגרים ומשפיענים - במגוון תחומים
  • וכמובן - כתבות רבות בתקשורת המקומית והארצית, השתתפות בתוכניות בוקר ושת"פים עם פודקאסטים לקידום העסק.

מה תלמדו בהדרכה:

  • כיצד לאתר שמות, טלפונים ומיילים של עיתונאים ובלוגרים - ואיך פונים אליהם בצורה ידידותית ולא פולשנית.
  • איך כותבים נכון הודעה לעיתונות שתשיג תגובה ותזכה אתכם בחשיפה בחינם במדיה.
  • כיצד לבנות מאמר שיווקי יעיל לפרסום במקומון / בלוג.
  • איך בונים אוטוריטה וסמכות מקצועית בעזרת מדורי תוכן בעיתונות הכתובה והמשודרת. 
  • שימוש בלינקדאין לבניית מערך יח"צ.
  • שימוש בצילומי מוצר (פקשוטים) למדורי כרוניקה ומאמרים מאגדים ("10 המוצרים הלוהטים של הקיץ" ו"15 פריטי עיצוב בוורוד פוקסיה").
  • שאלות ותשובות בנושא יחסי ציבור והשילוב שלהם במערך השיווקי.

ועוד מגוון רחב של כלים וטיפים מוצלחים.

משך ההדרכה: כשעה וחצי.
המצגת כוללת כ-45 עמודים של תוכן מושקע, קישורים רלוונטיים ומעוררי השראה, כלים שימושיים שכדאי להכיר, אינספור טיפים קטנים וגדולים.

על המרצה:
טל איתן הוא יועץ אסטרטגי ושיווקי מבוקש ומרצה למקצועות השיווק והאסטרטגיה, ממקימי גופי התקשורת ynet ומאקו (שידורי קשת). 
בעל תואר שני במחקר התרבות מאוני' ת"א ותואר שני נוסף במדעי המידע מאוני בר-אילן, דוקטורנט וחוקר.