משפך שיווקי מגדיר את סדרת התהליכים שעובר אדם אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם, אך הוא עושה הרבה יותר מזה, בכל הקשור לשיווק.

למעשה, מדובר באחד הכלים השיווקיים המשמעותיים והמרכזיים - והבנה שלו חשובה לניהול של כל עסק.

משפכים נוצרים באופן טבעי ונובעים מדפוסי צריכה אוניברסליים של בני-האדם, ובעזרת תכנון נכון ואסטרטגיית תוכן מתאימה, נוכל לרתום אותם לצורך הגדלת המכירות ושיפור הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

בשיעור זה נסקור את סוגי המשפכים השיווקיים שאנו עתידים לפגוש בעסק שלנו, נדבר על חשיבות השלבים השונים והתאמת אפיק השיווק והתוכן למצבו המנטלי של הלקוח - ונראה כיצד נכון (וגם לא נכון) לדבר אליו בכל שלב ושלב.

יש לכם שאלות? צריכים עזרה? צרו קשר ואשמח לסייע
לדפדוף בתכני הקורס