קורס מוקלט ללמידה עצמיתמסביב למדורת השבט: איך משתמשים בסטוריטלינג בשיווק העסק הקטן

בסדנה זו אציג בפניכם את חשיבותו של הסטוריטלינג בעידן השיווק הדיגיטלי. דרך מגוון דוגמאות ושיטות אסביר איך משתמשים בסיפורים כדי להעביר מסרים שיווקים, לשכנע, וליצור קשר עם קהלים והזדמנויות חדשות.

משך הסדנה: 11 שיעורים, כ-120 דקות (לא כולל חומרי בונוס).

מחיר הקורס: 50 ש"ח.
מתלבטים לגבי הקורסים? רוצים סיוע פרטני? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלי
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

משחר האנושות ועד לימינו, לסיפורים יש תפקיד מכונן בחוויה האישית, כמו גם החברתית, של בני-האדם. זהו עקרון אוניברסלי שמשותף לכולנו: סיפורים מחברים אותנו, הם מאפשרים לנו לחוות, להתנסות, ללמוד, אפילו לחוש – מבלי להיות נוכחים במקום ובזמן שבהם מתרחשת העלילה.

לא פלא שהמקום הטוב ביותר ליד המדורה היה שמור תמיד למספר הסיפורים המיומן, שידע לטוות בדמיונם של המאזינים עולמות שלמים ובהם אנשים, התרחשויות ורגשות.

כיום, אנחנו מופצצים במסרים שיווקיים ומוצפים במידע. אך אפילו בתוך הקלחת הזו של רעיונות ומסרים, צפים ועולים מספרי הסיפורים: אלו שיודעים לשזור מילים, לשלב תמונות ווידאו, ולספר את הסיפור שלהם, שלנו, בפני קהל הקוראים והעוקבים שלהם. במציאות המודרנית, מקומם של מספרי הסיפורים חשוב אפילו עוד יותר מבעבר – הם שגרירים של מידע, של כוח, של השראה.

בעיניי כל משווק הוא מעין מספר-סיפורים (Storyteller) כמו של פעם, והאנשים שמגיעים לדף הפייסבוק או לאתר שלו, הם עוברי אורח שצריכים להילכד ולהתכנס סביב הסיפור שלו בכל פעם מחדש. אם עושים את זה טוב, יוצרים שבט עוקבים קטן ומתרחב בהדרגה סביב סיפורים וחוויות, ומייצרים יחסים טובים להנעת מהלכי שיווק ומכירות.

 

על הסדנה

בסדנה זו אציג בפניכם את חשיבותו של סיפור-סיפורים, או סטוריטלינג, בעידן השיווק הדיגיטלי. דרך מגוון רחב של דוגמאות ושיטות, אדגים כיצד סיפור טוב הוא שיווק טוב, ואיך הוא מניח את התשתית ליצירת קשר טוב ועמוק יותר, עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. אראה כיצד דרך סיפור אפשר להעביר מסרים שיווקים, לשכנע, בעדינות, ולשפר את הגישה שלנו לקהלים חדשים והזדמנויות עסקיות חדשות.

תלמדו איך סיפורים הקפיצו את הערך של מוצרים יומיומיים סתמיים והפכו השקעה של 129 דולר ללמעלה מ-3.6 מיליון דולר (סיפור אמיתי, בחיי), איך מספרים סיפור בעזרת משחקים באתרים דוגמת PlayBuzz ודומיהם, ונתתי תרגיל מעולה לחיזוק היכולות שלכם לספר סיפור. רמז: זה קשור בתמרורים.

 

משך ההרצאה: קצת יותר משעתיים.

המצגת כוללת כ-50 עמודים של תוכן מושקע, קישורים רלוונטיים ומעוררי השראה, רשימת אפיקי שיווק לסטוריטלינג (ובכלל), תרגילים ועוד.

צילומי מסך מתוך ההרצאה:

אני מקווה ומאמין שההרצאה תעניק לכם השראה וכלים לכתיבת סיפורים שיווקיים טובים יותר, יעילים יותר ומעניינים יותר. בהצלחה, ותודה!