סדנת סטוריטלינג

♥ לומדים שיווק בכיףסדנה מוקלטת: כתיבה שיווקית וסטוריטלינג למשווקים / מבצע 20 ש"ח

למדו לכתוב תוכן שיווקי משובח באמצעות כלים מעולם הסטוריטלינג והשיווק הדיגיטלי. דרך מגוון דוגמאות ושיטות תרכשו כלים ותלמדו איך משתמשים בסיפורים כדי להעביר מסרים שיווקים, לשכנע, וליצור קשר עם קהלים חדשים כמו גם ותיקים.

משך הסדנה: 11 שיעורים, כ-120 דקות (לא כולל חומרי בונוס).

מחיר הקורס: 50 ש"ח 20 ש"ח.
בהנחיית טל איתן
יש לכם שאלה לגבי הקורס? רוצים להתייעץ? כתבו לי בווטסאפ ואשמח לעזור
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

🔥 מבצע לוהט: קורס יצירתי שיגרום לכם לכתוב תוכן שיווקי ייחודי בקלות ובכיף
עכשיו ב-20 ש"ח בלבד

משחר האנושות ועד לימינו, לסיפורים יש תפקיד מכונן בחוויה האישית, כמו גם החברתית, של בני-האדם. זהו עקרון אוניברסלי שמשותף לכולנו: סיפורים מחברים אותנו, הם מאפשרים לנו לחוות, להתנסות, ללמוד, אפילו לחוש – מבלי להיות נוכחים במקום ובזמן שבהם מתרחשת העלילה. ויותר מכל - סיפורים מניעים לפעולה וגורמים לנו לעשות דברים (כמו לקנות, למשל). 

לא פלא שהמקום הטוב ביותר ליד המדורה היה שמור תמיד למספר הסיפורים המיומן, שידע לטוות בדמיונם של המאזינים עולמות שלמים ובהם אנשים, התרחשויות ורגשות.

כיום, אנחנו מופצצים במסרים שיווקיים ומוצפים במידע. אך אפילו בתוך הקלחת הזו של רעיונות ומסרים, צפים ועולים מספרי הסיפורים: אלו שיודעים לשזור מילים, לשלב תמונות ווידאו, ולספר את הסיפור שלהם, שלנו, בפני קהל הקוראים והעוקבים שלהם. במציאות המודרנית, מקומם של מספרי הסיפורים חשוב אפילו עוד יותר מבעבר – הם שגרירים של מידע, של כוח, של השראה.

בעיניי כל משווק הוא מעין מספר-סיפורים (Storyteller) כמו של פעם, והאנשים שמגיעים לדף הפייסבוק או לאתר שלו, הם עוברי אורח שצריכים להילכד ולהתכנס סביב הסיפור שלו בכל פעם מחדש. אם עושים את זה טוב, יוצרים שבט עוקבים קטן ומתרחב בהדרגה סביב סיפורים וחוויות, ומייצרים יחסים טובים להנעת מהלכי שיווק ומכירות.

על הסדנה

בסדנה זו אציג בפניכם את חשיבותו של סיפור-סיפורים, או סטוריטלינג, בעידן השיווק הדיגיטלי. דרך מגוון רחב של דוגמאות ושיטות, ועם הרבה כיף והומור (בנוהל :)) אדגים כיצד סיפור טוב הוא שיווק טוב, ואיך הוא מניח את התשתית ליצירת קשר טוב ועמוק יותר, עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. אראה כיצד דרך סיפור אפשר להעביר מסרים שיווקים, לשכנע, בעדינות, ולשפר את הגישה שלנו לקהלים חדשים והזדמנויות עסקיות חדשות.

תלמדו איך סיפורים הקפיצו את הערך של מוצרים יומיומיים סתמיים והפכו השקעה של 129 דולר ללמעלה מ-3.6 מיליון דולר (סיפור אמיתי, בחיי), איך מספרים סיפור בעזרת משחקים באתרים דוגמת PlayBuzz ודומיהם, ותשתתפו בתרגיל מעולה לחיזוק היכולות שלכם לספר סיפור. רמז: זה קשור בתמרורים.

מה תלמידים מספרים על הסדנה? הנה מדגם מייצג של משובים מתוך הקבוצה הסגורה שלי:

"חובה לכל מי שמשווק את העסק בדיגיטל, וגם הנאה צרופה" (רונית עבדו)
"מומלץ בחום! שיעור מעולה. תוכן חשוב עם ערך רב שמועבר בכישרון גדול" (אודי ברק)
"הרצאה סופר מעניינת ומומלצת אש ??" (הילה בנימין)
"היה מעולה, לא סתם. לקחתי הרבה תובנות, וכבר יש מחשבות ליישום. נהניתי מכל רגע" (נילי וייס)
"היה כל כך טוב! קרעת אותי מצחוק! המוח שלי עבד שעות נוספות אתמול בלילה. תודה רבה!" (יונת קציר)

אני מקבל גם הרבה מאוד משובים אישיים מתלמידים שרכשו את הסדנה, כתבו תוכן לפי ההדרכה וקיבלו תוצאות טובות ממה שהם רגילים בדרך כלל. התכנים שתלמדו ליצור בסדנה הם מעוררי עניין ומניעים לפעולה - ויעזרו לכם לשווק ולמכור בכיף. הנה דוגמה אחת מני רבות שקיבלתי :) -

 

משך הסדנה: קצת יותר משעתיים.

חוברת הלימוד כוללת כ-50 עמודים של תוכן מושקע, קישורים רלוונטיים ומעוררי השראה, רשימת אפיקי שיווק לסטוריטלינג (ובכלל), תרגילים ועוד.

בשורה התחתונה - בהדרכה הזו תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לשזור סיפורים בשיווק שלכם - ולקדם את העסק בקלות ובכיף.
כתיבה מהנה! :)