סדנת מכירות - שיטות וכלים להגדלת המכירות ואחוזי סגירת העסקאות

קורס מוקלט ללמידה עצמיתמבצע #שנהבכיף - 100 ש"ח בלבד: קורס מקצועי לשיפור והגדלת המכירות

הדרכה מוקלטת ללמידה עצמית וללא הגבלת זמן, בה תלמדו איך לסגור יותר עסקאות ולשפר את המכירות שלכם - בקלות ואפילו בכיף :)
מדובר בהדרכה מקיפה ואינטנסיבית בת שעתיים, הסוקרת כלים מעשיים להגדלת המכירות בעסק שלכם. נלמד איך קובעים יעדים ריאליים וגבוהים, איך מתכננים ובונים תסריט מכירה, איך מפרקים התנגדויות בלי ללחוץ ואיך לשבור את המחסום של עצמנו ולמכור בקלות רבה יותר.

מחיר הקורס: 500 ש"ח 100 ש"ח.
בהנחיית טל איתן
יש לכם שאלה לגבי הקורס? רוצים להתייעץ? כתבו לי בווטסאפ ואשמח לעזור
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

🔥 מבצע מיוחד: רק 100 ש"ח (במקום 500 ש"ח) לקורס מכירות מקצועי.

שפרו את אחוזי סגירת העסקאות והגדילו את המכירות בעסק שלכם, בקלות ואפילו בכיף. 

בקורס מוקלט שתוכלו ללמוד בקצב שלכם וללא הגבלת זמן, תקבלו כלים רבים שיעזרו להתגבר על הקושי למכור את המוצרים והשירותים שלכם, תכתבו תוכנית מכירות יעילה וקלה (גם לאנשים שמתקשים במכירות) ותלמדו כיצד להגדיל משמעותית את ההכנסות. וכל זה באמצעות דרכים נעימות, עדינות ואפילו מהנות למכירה.  

לא מאמינים שגם אתם יכולים למכור בכיף? פשוט קראו מה לקוחות שרכשו את הקורס מספרים.
הנה שני משובים מתוך עשרות שתוכלו למצוא בדף הפייסבוק ובקהילה שלי, בנוגע לסדנת המכירות:

קורס שהוא סדנת מכירות לאנשים שקשה להם למכור

אנשים אוהבים לקנות, אבל שונאים שמוכרים להם, אמר ג'פרי גיטומר, ומי מאיתנו לא יכול להזדהות עם התחושה הלא נעימה שקיבלנו כאשר איש מכירות חלקלק ניסה לשדל אותנו לרכוש את מרכולתו. המדיה עמוסה בתיאורים לא מחמיאים (בלשון המעטה) של אנשי מכירות, וכמעט כולנו גדלנו ועדיין מסתובבים עם משפטים כמו "לא רוצה לדחוף" ו"לא מסוגלת למכור".

אם קראתם ספרי מכירות או השתתפתם בקורסים הרגילים על מכירות, בטח זזתם - ממש כמוני - באי-נוחות בכיסא בכל פעם כשהמרצה או הכותב אמרו "ללחוץ" או "לתמרן את הלקוח". כבר הרבה מאוד שנים אני מסתובב עם השאלה, האם אפשר למכור אחרת? בצורה הרמונית יותר עם הלקוח, ובאופן כזה שלא יגרום לי להתכווץ? זה לקח לי קצת זמן, אבל בסוף מצאתי כמה תשובות ושיטות, שאותן אני רוצה לשתף אתכם בסדנה הזו שלי.

מכירות הן אחד המרכיבים החשובים בעסק - כל עסק. הן מקור ההכנסות שלנו, נקודת מפגש חשובה עם הלקוח והמקום שבו העסק שלנו יכול להצליח או להיכשל. בעוד שהשיווק מטפל בכל נושא משיכת הלקוחות הנכונים, המכירות הן השלב שבו הכל מתכנס לרכישה והכנסה. זה התכלס, בתכלס.

כשתרכשו כלים שיעזרו לכם למכור יותר, בקלות, כך תוכלו לשפר את ביצועי העסק ותאפשרו לו לגדול לשלב הבא. וזה בדיוק מה שהסדנה הזו שלי תעזור לכם לעשות :) כי הגיע הזמן לטהר קצת את האווירה, ולהחזיר למכירות המושמצות את הכבוד שלהן - ובעיקר - לתת לכם את הכלים למכור יותר, בקלות רבה יותר. ואולי אפילו בכיף.

מה נלמד בסדנה?

ראשית, נסקור תובנות חשובות על מכירות: מתוך הניסיון שלי בליווי מאות עסקים ובעקבות אלפי עסקאות שונות ומגוונות שאני מעורב בהן מדי שנה, בשילוב נתונים וכלים מתחום ההתמחות האקדמי שלי (שזה, בגדול, סוציולוגיה והתנהגות אנושית). נלמד מה חשוב לדעת כשיוצאים לדרך ומתכננים את שיחות המכירה שלכם, אילו מידע אתם צריכים להשיג ומה כדאי להכין מראש.

לאחר מכן נלמד על קביעת יעדים וניהול יומן מכירות. גם אם אתם לא אנשים של תכנון, וגם אם אתם נבהלים מנתונים, הישארו איתי קצת, זה ממש פשוט וקל. נלמד איך לחשב כמה מכירות אנחנו צריכים לעשות בחודש וכמה שיחות/התכתבויות מכירה, ואיך אנחנו צריכים לבנות את לו"ז העבודה שלנו בהתאם למנוע ההכנסות בעסק. בסיום חלק זה, תדעו לבצע את הפעולות הבאות:

  • חישוב מספר המכירות הדרוש לנו בחודש
  • חישוב מספר שיחות המכירה הנדרשות מדי חודש (והפער ממספר השיחות בהווה)
  • ריכוז נתוני מכירות קלים ופשוטים להתמצאות (בלי אקסלים מסובכים או טבלאות מורכבות, כמה שורות קטנות בטבלה חביבה)

לאחר שיהיו בידינו הנתונים ותכנון יומן המכירות שלנו, נפנה לאתגר המרגש מכל - העלאת אחוזי הסגירה.

בחלק זה נדבר על מרכיבים שונים המשפיעים על הצלחת המכירה:

  • השפעת משך שיחת המכירה ומעורבות הלקוח על סיכויי הסגירה: האם צריך פגישות קצרות או ארוכות? האם עדיף להתכתב או לשוחח בטלפון? אילו שאלות צריך לשאול וכמה תשובות צריך לספק (ומה להשאיר לעצמנו)?
  • תוכן שיחת המכירה: על מה לדבר וכמה?
  • נלמד על סגנונות שונים של שיחה ותסריטים שתוכלו ליישם בעסק שלכם.

בשלב זה נדון בהתנגדויות וכיצד להתמודד איתן. התנגדויות הן אי-הסכמות של הלקוח למכירה, ועלינו, כמוכרים, לזהות מתי מדובר בלקוח שפשוט לא מעוניין במוצר או בשירות, או במצב שבו אנחנו צריכים לספק מידע נוסף או לנסות ולמכור ללקוח מוצר אחר. בחלק זה כל עסק יצטרך לבחור איזה התנגדויות הוא מעוניין לפרק, וכיצד - מדובר בעניין אישי מאוד, שתלוי במערכת הערכים שלכם ובאופן שבו אתם מנהלים את העסק שלכם. כמו תמיד, נעשה את הכל ברגישות ובעדינות ומבלי ללחוץ על הלקוח.

לסיום הסדנה נלמד על ביצוע מעקב מכירות (Follow-up). נבין מדוע חשוב לעשות שיחות או פניות מעקב (למשל: לשלוח מייל), כמה פעמים צריך לתזכר את הלקוח ששלחנו לו הצעה (אם בכלל), מה עושים כשמרגישים לא נעים 'לנדנד', ומדוע כ"כ חשוב לבצע את המעקב הזה לצורך העלאת אחוזי הסגירה בעסק שלנו.

איך זה עובד?

לאחר הרכישה תקבלו גישה לאיזור הלימודים כאן באתר, ובו תמצאו את הקלטת הסדנה לצפייה בזמנכם החופשי. ההרצאה תחכה לכם כאן, באתר, תמיד, בכל פעם שתרצו לחזור ולצפות בה (גם בעתיד). תוכלו לצפות בה בשלבים, בהילוך רגיל או מהיר/איטי לבחירתכם, ובנוסף תמיד תוכלו להוריד אותה אל המחשב/הטלפון האישי שלכם, לצפייה במצב offline.

משך הסדנה: כשעתיים. 

ביחד עם הקלטת הסדנה, תקבלו גם את חוברת העבודה/מצגת הסדנה, וחומרי עזר נוספים לפי הצורך. הכל יקרה אוטומטית, בממשק ידידותי וחביב שייפתח לכם לאחר התשלום. בכל בעיה או עניין טכני, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לעזור :)