קידום אורגני ברשתות החברתיות: איך לגרום למותג שלכם לככב בחיפושים בסושיאל
מחקרים עדכניים מראים שיותר ויותר אנשים מחפשים מידע ברשתות החברתיות: במקום לשאול את גוגל, הם מתייעצים בפייסבוק, במקום לגלול בין מאות תוצאות הם מעדיפים לדפדף בתמונות באינסטגרם. המשמעויות עבור המשווקים הן רבות, ועכשיו הזמן להתחיל ולתכנן את הפעילות האורגנית שלכם ולהופיע בחיפושים הרלוונטיים למוצרים ולשירותים שאתם מקדמים. הכירו את הקידום האורגני ברשתות החברתיות - אחד הכלים השיווקיים המבטיחים של 2021
על פי מחקרים עדכניים, דפוסי החיפוש שלנו משתנים - ומהר. אם בעבר אנשים היו ניגשים לגוגל כדי לחפש מוצר או שירות מסויים, היום הדפוסים משתנים ונוטים לכיוון הסושיאל בחלק הולך וגדל של המקרים: יותר חיפושים ברשתות החברתיות, סקירת מוצרים באינסטגרם, חיפושי מידע בקבוצות פייסבוק. המשמעויות עבור המשווקים הן רבות - ומי שיקדים לנצל את ההזדמנות ולהיות ראשון במשחק, יזכה בתוצאות נאות ויצבור מספיק מוניטין עד שיצוצו שאר המתחרים.
כדוקטורנט למדעי המידע וכמי שעוסק בשיווק ואסטרטגיה, עניין אותי לדעת כיצד הדבר הזה משפיע על עסקים ואיך הוא מעצב את האופן שבו אנשים חווים מותגים. כחלק מעבודת המחקר שלי, סקרתי מאות מחקרים ומאמרים שעסקו בסוגייה וריכזתי את הממצאים שלהם למספר תובנות משמעותיות. את התובנות האלו יישמתי, גם בעסק שלי וגם במסגרת ניסויים מבוקרים עם עסקים של לקוחות, עד שנמצא המודל המתאים ליישום.
תוכן זה שמור לחברים בלבד
אבל עכשיו אפשר להירשם בחינם :)
יש להיכנס לחשבון או להירשם בחינם בטופס הבא: