פרופיל יוצר דיגיטלי בפייסבוק: דרך חדשה ואישית לשווק את העסקים שלכם בלי להסתכן בחסימה
אם עדיין קשה לכם לוותר על שיווק בפרופיל הפרטי שלכם בפייסבוק, ואתם משתמשים בו כדי לקדם ולשווק את הפעילות שלכם, יש לכם דרך חדשה שעשויה להתאים במדויק לצרכים הנ"ל: פעילות פרטית לצד ציבורית מפרופיל של יוצר דיגיטלי. מדריך
עד לאחרונה, דרך המלך לשיווק עסקים בפייסבוק הייתה באמצעות פתיחת עמוד עסקי, בנפרד מהפרופיל הפרטי של בעל/ת העסק. על אף זאת, בעלי עסקים רבים בחרו לקחת את הסיכון ולשווק את עצמם דרך הפרופיל הפרטי. חלקם טענו שהעסק הוא הם וקשה להם להפריד בין הפרופיל הפרטי לעמוד העסקי. אחרים התרעמו על האתגרים הרבים בקידום האורגני של העמוד העסקי ועל כך ש"אין חשיפה בדפים עסקיים". יש גם כאלו שלמדו את ההתנהגות הבעייתית הזו מיועצים שונים ומשונים, שטוענים ש"זו הדרך לשווק" תוך הפרה של כללי הפלטפורמה של פייסבוק, שלא לדבר על תוצאות ירודות ביחס לשיווק בערוצי שיווק אמיתיים.
שיווק בפרופיל הפרטי אינו הדרך הנכונה לשווק והוא אף מנוגד לכללי פייסבוק. גם אם הוא "עובד", הוא יוצר תקרת זכוכית מאוד נמוכה, נותן ביצועים ירודים, נטול כלים אמיתיים למעקב וניתוח ביצועים (למשל, נתוני אנליטיקס) וכמובן שגם מסוכן מאוד, בגלל הסיכוי המאוד ריאלי לחסימת הפרופיל וסגירת ערוץ השיווק העיקרי של העסק.
תוכן זה שמור לחברים בלבד
אבל עכשיו אפשר להירשם בחינם :)
יש להיכנס לחשבון או להירשם בחינם בטופס הבא: