למדו לערוך קמפיינים מוצלחים בפייסבוק ואינסטגרם, לבנות קהלים מתקדמים, לעשות ניסויים ואופטימיזציה ולשפר משמעותית את ביצועי הקידום הממומן שלכם.
הקורס נמכר במחיר מוזל משמעותית, עקב שינויי ממשק עיצוביים בעיקרם שהוכנסו לאחרונה במנהל המודעות.
הקורס מורכב מ-5 שיעורים מוקלטים בני שעתיים (10 שעות סה"כ), נפתח ברמת מתחילים ומסתיים בפרקים מתקדמים בקידום ממומן.
קורס מעשי וממוקד המלמד כיצד לערוך קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, לבנות אסטרטגיה יעילה לקידום ממומן וליישם אותה בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק.
בקורס תלמדו איך לבנות קמפיינים אפקטיביים, כיצד לנתח תוצאות קמפיין, איך לקבוע תקציבים, לשפר ביצועים (אופטימיזציה) ואיך ליצור מודעות יעילות וממירות. הדגש בקורס הוא על תהליכי התכנון והחשיבה האסטרטגיים, בניית המשפכים והוצאתם לפועל, צעד אחר צעד, מול מנהל המודעות של פייסבוק.
הקורס מיועד לאנשים שרוצים ללמוד לעשות קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם בצורה יעילה וחכמה, בין אם יש לכם ניסיון קודם במערכת הפרסום או שזו ההתנסות הראשונה שלכם איתה.
הקורס כולל חמישה שיעורים בני שעתיים כל אחד - סה"כ 10 שעות הדרכה אינטנסיביות ומקיפות. לאחר הרכישה תקבלו גישה מיידית לכל שיעורי הקורס. התכנים יהיו זמינים לכם לצפייה ללא הגבלת זמן (ותוכלו גם להוריד אותם למחשב האישי שלכם לשימוש עתידי).
חשוב לדעת: הממשקים המוצגים בגרסה זו אינם מעודכנים לעדכון העיצוב האחרון של פייסבוק, ולכן המוצר נמכר במחיר סמלי של 50 ש"ח במקום 900 ש"ח. קיימים מספר הבדלים במבנה וצבעוניות ממשק המודעות אך הלוגיקות והכלים העיקריים נותרו כמעט ללא שינוי.
פייסבוק משנים את ממשקי הניהול שלהם על בסיס קבוע. על פי רוב, מדובר בשינויים קטנים ותכופים. עקרונות הליבה של המערכת - כמו גם הממשקים הבסיסיים שלה - נותרו יציבים לאורך הזמן. הקורס מלכתחילה לא מתמקד בממשקים אלא בלוגיקות של תכנון הקמפיינים, בחשיבה אסטרטגית ופרסומית ובשיטות עבודה שרלוונטיות (ואף חשובות) היום יותר מתמיד. לכן אני ממשיך להציע את הקורס למכירה ומקבל עליו משובים מצויינים מהתלמידים שרוכשים אותו. הנה שני משובים עדכניים, מתוך רבים, של תלמידות שרכשו את הקורס לאחרונה במציאון:
כמו כל הקורסים שלי, גם קורס זה הוא ברמה גבוהה ומושקעת. הוא נקודת פתיחה מצויינת לאנשים שרוצים להיכנס אל עולם הקידום הממומן ואפילו להפוך לנותני שירות, בעצמם:
הקורס מאפשר גם לאנשים שאינם מכירים כלל את המערכת להתנסות בה וללמוד כיצד להשתמש בה. חלק מהתלמידים משתמשים בקובצי העזר ללימוד וחוזרים לסרטונים ככל שהם צריכים, כדי לחדד, לחזק ולשפר את ההבנה והשליטה שלהם במערכת המודעות:
הקורס נרכש גם על ידי אנשי מקצוע בתחום הקידום הממומן, בזכות הראייה האסטרטגית והגישה שאני מביא לתכנון קמפיינים ויישומם:
אבל מבחינתי, המשוב הכי טוב הוא זה שאני מקבל מאנשים באופן פרטי, במייל או בווטסאפ, כשהם מספרים לי שהקורס הוריד חרדות ופחדים ועזר להם להתמודד עם החשש מפני קידום ממומן ולעשות אותו בקלות רבה יותר וממקום נינוח וזורם:
הקורס מומלץ על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם, כמו אירה חרקובסקי (irahok@), החולשת על עולם השיווק באינסטגרם בישראל:
עוד המלצות ומשובים תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של "כאן עובדים בכיף".
קורס זה נרכש על ידי מאות עסקים בשנה, והוא מקבל משובים נפלאים. השילוב בין תוכן משובח לבין מחיר נמוך ונגיש הופך את הקורס הזה, כמו כל הקורסים שלי, להשקעה משתלמת במיוחד לעסק הקטן. כל הקורסים שתקנו אצלי מושקעים ואיכותיים, ללא הגבלת זמן (כדי שתוכלו ללמוד בנוחות ולחזור אליהם גם בעתיד) וכוללים חומרי עזר רבים ומגוונים שיעזרו לכם במהלך הלמידה.
התוצאות ניכרות בשטח :) הנה דוגמה לאחד המשובים על הקורס, של לקוחה שעורכת קמפיינים עבור הלקוחות שלה ושיפרה משמעותית את ביצועי הקמפיינים בזכות ההדרכה בקורס. תוכלו לקרוא עוד עשרות המלצות על הקורס הזה והקורסים שלי, באופן כללי, בדף של כאן עובדים בכיף בפייסבוק:
שיעור 1 - היכרות עם מערכת הפרסום של פייסבוק ומושגי בסיס, סקירת ממשקי חשבון פרסום והגדרות ראשוניות. בניית משפכים שיווקיים לצורך תכנון קמפיינים.
עבודה מעשית: תכנון מבנה קמפיין, עיצוב מודעות ראשונות והיכרות עם סוגי הפרסום הזמינים לנו בפייסבוק.
שיעור 2 - קהלי יעד - איך בונים קהלי יעד, מהו הקהל הנכון עבורי, פילוחים וצביעת קהלים למתחילים.
עבודה מעשית: בניית קהלי יעד בממשק המודעות של פייסבוק, מחקר קהלי יעד.
שיעור 3 - קמפיינים, קבוצות מודעות ומודעות - תכנון קמפיין ויישומו, הנעות לפעולה, תקציבים.
עבודה מעשית: יצירת הקמפיינים הראשונים והעלאתם לאוויר בהדרכה צמודה, שלב אחר שלב.
שיעור 4 - ניתוח תוצרי קמפיין, הערכה ושיפור ביצועים, מחקר קהלים, אופטימיצזיה למודעות ולאסטרטגיה.
עבודה מעשית: ניתוח בכמה שכבות של תוצאות הקמפיין, שינוי הקמפיין לפי התוצאות, הוזלת עלות הפרסום והגדלת התוצרים.
שיעור 5 - קהלי יעד (מתקדם) - בניית קהלים מתקדמים, צביעת קהלים וקהלי רימרקטינג, בניית lookalike, מחקר קהלים.
עבודה מעשית: בניית קהלי יעד מתקדמים לפי משפכים שיווקיים ובניית קמפיין רימרקטינג.
מחיר הקורס המלא: 900 ש"ח. קורס זה נמכר כעת במחיר מציאון: 50 ש"ח בלבד.