כתיבה שיווקית: ארבעה מרכיבים ליצירת תוכן שיווקי חם, מרגש, אותנטי ואפקטיבי
תוכן שיווקי חם משקף חוויה רגשית (עצוב, שמח, מצחיק, מעורר מחשבה) ומאפשר לנו ליצור קשר עמוק יותר עם הקהל שלנו. הוא עוזר להפוך לקוחות מתנדנדים לרוכשים, נותן מבט אותנטי ומעורר הזדהות עם העסק ואיתנו, כמי שעומדים בראשו - ותורם לחווית המותג. המדריך הקצר הבא ילמד אתכם כיצד ליצור תוכן שיווקי חם ואפקטיבי
כתיבה שיווקית טובה עושה שימוש במגוון כלים וטכניקות. אם כל התכנים השיווקיים שלנו יהיו מנוסחים בסגנון אחד או מבנה אחד - זה יהיה משעמם ולא אפקטיבי בעליל. כדי למלא צרכים שונים של קהלים שונים, אנחנו משתמשים בסגנונות כתיבה שונים כחלק מעבודת פיתוח התוכן השיווקי שלנו. לפעמים נרצה לכתוב פוסטים קצרים ובני-חלוף ולפעמים נשקיע במאמרים ארוכים, מפורטים וירוקי-עד, שימשיכו לעבוד שנים ארוכות.
אחת הדרכים לייצר סוגים שונים של תוכן היא להפריד בין "תוכן חם" ל"תוכן קר". התוכן החם, שבו עוסק מאמר זה, הוא תוכן ספונטני, המגיב למצב כאן-ועכשיו, הוא טעון רגשית (עצוב, שמח, מצחיק, מעורר מחשבה) ופונה למרכז הרגש של הקהל שלנו. הוא בדרך כלל פונה לקהל החם יותר במשפך השיווקי, זה שכבר מכיר אותנו, את המוצר ואת השירות שלנו בצורה כזו או אחרת, ורוצה להתרגש יחד איתנו. אני אוהב לדמיין את התוכן החם/קר כשני כוכבי לכת במסלול היקפי סביב ליבת העסק:
תוכן זה שמור לחברים בלבד
אבל עכשיו אפשר להירשם בחינם :)
יש להיכנס לחשבון או להירשם בחינם בטופס הבא: