המדריך השלם לעריכת מחקר מותגים והשראות בטוויטר
למרות שמדובר ברשת חברתית חזקה בעולם, רק עסקים ישראלים מעטים פועלים בטוויטר (twitter) כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם. במאמר מקיף זה נלמד כיצד לערוך מחקר השראות יסודי בטוויטר, כדי ללמוד על מותגים משיקים בעולם ועל האופן שבו הם יוצרים אינטראקציות עם קהל היעד שלכם. את המסקנות, התובנות וההשראות תוכלו ליישם בשיווק שלכם בטוויטר - כמו גם בערוצי שיווק אחרים, דוגמת פייסבוק ואינסטגרם
למרות שהרשת החברתית טוויטר (twitter) לא פופולרית במיוחד בקרב משווקים ישראלים, מדובר ברשת חברתית חשובה שאפשר גם לשווק בה - אבל גם ללמוד ממנה הרבה על שיווק בערוצים אחרים. במאמר זה אדגים גישה לעריכת מחקר מותגים, במטרה ללמוד על פעילותם בטוויטר, וכדי להראות איך ניתן להתחקות ולזהות את האסטרטגיות של מותגים. תוכלו להשתמש בשיטה זו כדי לחקור גופים גדולים בתחום הפעילות שלכם, להבין כיצד השוק פועל (בעולם), וללמוד על שיטות טובות לשיווק העסק שלכם.
לשם הדוגמה, נבחן שני מותגי מזון מהיר בינלאומיים שכולם מכירים: מקדונלדס ובורגר קינג. דרך בחינת הפעילות של שני המותגים בטוויטר נוכל ללמוד המון על האסטרטגיה השיווקית שלהם, על האינטראקציה עם הקהל ולהפיק מסקנות על קהל היעד ודרכי הפנייה אליו. מדובר בדוגמה בלבד, שתראה לכם איך ליישם את השיטה על עסקים דומים לעסק שלכם :)
תוכן זה שמור לחברים בלבד
אבל עכשיו אפשר להירשם בחינם :)
יש להיכנס לחשבון או להירשם בחינם בטופס הבא: