קורס אסטרטגיה שיווקית

קורס חיוני לבעלי עסקיםקורס אסטרטגיה שיווקית - לבנות וליישם תוכנית שיווקית לעסק שלכם

בקורס הדגל שלי תלמדו כיצד לגבש אסטרטגיה שיווקית עבור העסק שלכם ותבנו תוכנית שיווקית ותוכנית עבודה חודשית. לצד תכנון האסטרטגיה, הקורס יתן לכם כלים מעשיים לשיפור השיווק והגדלת החשיפה והמכירות בעסק.

הקורס כולל 10 שיעורים בני כשעה וחצי כל-אחד, המוקלטים וזמינים לצפייה מיידית, ללא הגבלת זמן.

מחיר הקורס: 800 ש"ח. ניתן לחלק ל-8 תשלומים.
בהנחיית טל איתן
מתלבטים לגבי הקורסים? רוצים סיוע פרטני? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלי
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

קורס אסטרטגיה שיווקית: אמ;לק

  • קורס מעשי ואיכותי ללמידה עצמית המורכב מ-10 שיעורים מוקלטים וזמינים לצפייה מיידית, ללא הגבלת זמן (אפשר לחזור ללמוד בעוד שנתיים, וגם להוריד עותק למחשב).
  • הקורס ידריך אתכם, צעד אחר צעד, איך לבנות תוכנית שיווקית ולגבש אסטרטגיה עבור העסק שלכם.
  • כל שיעור נמשך כשעה וחצי (90 דקות) וכולל תרגילי בית לעבודה עצמית ושאלון למידה מתוקשב באתר.
  • הקורס כולל חוברות למידה, מדריכים, טבלאות אקסל ואת כל שאר הכלים שאתם צריכים כדי לגבש אסטרטגיה מדוייקת, יחד עם הנחיה צמודה ומפורטת.
  • מטרת העל של הקורס: ללמד אתכם לעשות שיווק איכותי, אפקטיבי ונינוח - ואפילו ליהנות מזה.

קצת על המרצה: טל איתן, יועץ אסטרטגי ומרצה מבוקש (בחיי!) למקצועות השיווק והאסטרטגיה, דוקטורנט וחוקר במחלקה למדעי המידע באוניברסיטת בר-אילן. 

ועכשיו בהרחבה :)

קורס "אסטרטגיה שיווקית" נותן ארגז כלים מקצועי ומקיף לעסקים קטנים (ותיקים וחדשים גם יחד), במטרה לגבש אסטרטגיה סדורה ולהבין לעומק את מרכיבי השיווק בעסק הפרטי שלהם. הקורס שם בקדמת הבמה את אפיקי השיווק, ערוצי ההפצה, התכנים והתקציבים שלכם, ומקנה כלים יעילים ומוכחים לבנייה מן היסוד של תשתיות שיווקיות לעסק הקטן. זהו קורס יסודי ומעמיק, המוצע במחיר ידידותי וזמין לכל עסק.

בקורס תלמדו כיצד לכתוב תוכנית שיווקית, להבין את קהלי היעד אליהם פונה העסק, להגדיר יעדים איכותניים וכמותיים ולמדוד אותם, לבנות משפכים שיווקיים והגדרות הנעות-לפעולה ועוד. בנוסף, תלמדו איך הופכים אסטרטגיה למעשית - וכיצד בונים תוכנית עבודה (לו"ז משימות) ברמת השבוע, החודש, הרבעון והשנה.

משך הקורס: 8 שיעורי ליבה בני שעה וחצי כל אחד, ו-2 שיעורים בנושאים מתקדמים. הקורס זמין לרכישה וצפייה מיידית. כל אחד ממפגשי הקורס בנוי מהרצאות ממוקדות וגדושות בתוכן בנושאי הליבה של השיווק.

למי הקורס מתאים?

הקורס מיועד לבעלי עסקים קיימים שקמו 'תוך כדי תנועה' וזקוקים ליסודות שיווקיים ואסטרטגיים, יזמים המרגישים שפעילותם מפוזרת ולא מאורגנת, ועסקים שמרגישים שאינם ממצים את הפוטנציאל העסקי שלהם, וזקוקים לעבודה מאורגנת ומסודרת ובו בזמן כזו שמשאירה מקום ליצירתיות ואלתור.

הוא עוזר לעסקים ולאנשים המתקשים בשיווק להתיידד עם עבודת השיווק ולעשות אותה בקלות רבה יותר - ואפילו בכיף :) בקורס נלמד כיצד לשווק בצורה חכמה וממוקדת, בדרך אחרת, יצירתית, אנושית ונעימה. בקיצור - הקורס יעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה עבורכם לשווק: להבין את קהל היעד ולהתאים אליו את המסרים והפעילות השיווקית בכל הערוצים המתאימים.

מה תלמידים מספרים על הקורס?

תוכלו לקרוא עוד עשרות המלצות כאן :)

על הקורס ותכניו

המהדורה החדשה של הקורס מורכבת מ-8 שיעורי ליבה ו-3 שיעורים בנושאים מתקדמים.

כל אחד מהשיעורים כולל תרגילים לעבודה עצמית, תרגילי הגשה ושאלון אינטראקטיבי ללמידה. בנוסף, כוללים השיעורים חומרי עזר כמו טבלאות, קובצי אקסל ומסמכים נוספים שיעזרו לכם בגיבוש התוכנית השיווקית והאסטרטגיה. מומלץ לפנות זמן ללמידה עצמית ולהכנת שיעורי הבית בין המפגשים.  

שיעור 1 - החזון ומערכת הערכים כליבת האסטרטגיה השיווקית

בשיעור הראשון נלמד מהי אסטרטגיה ומהו שיווק, נכיר גישות ושיטות להגדרת המושגים בהתאמה לצרכי העסק הקטן. נכיר את יסודות האסטרטגיה ונלמד על ערכי ליבה וערכים מבדלים, על שימוש במעטפת הערכים לשיווק, למשיכת הלקוחות הנכונים לנו והרחקת לקוחות בעייתיים.

שיעור 2 - חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות והאסטרטגיות הנגזרות מה-SWOT

בשיעור זה נעסוק באופן יסודי במיפוי חוזקות וחולשות בהיבט השיווקי, זיהוי והדגשת נקודות הבידול והערך כהכנה לגיבוש אסטרטגיית שיווק. נלמד אסטרטגיות שיווקיות העושות שימוש בניתוח SWOT - חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות - אסטרטגיות תיקון, היפוך, פיצוי, היערכות והימנעות. 

שיעור 3 - אבחון וניתוח מתחרים ואקלים עסקי

בשיעור זה נלמד כלי ניתוח של השוק שבו העסק פועל או עתיד לפעול: אפיון גבולות הזירה, מחקר מתחרים מקיף (כולל ניתוח ערוצי הפצה), יצירת תרשים מיצוב נוכחי ומיצוב רצוי בשדה. נלמד כיצד לערוך מחקר השראות איכותני ומה אפשר ללמוד ממנו לפעילות העסקית.

שיעור 4 - מיצוב, בידול וגיבוש הצעת הערך

בשיעור זה נלמד טכניקות לניתוח ויצירה של מיצוב ובידול בזירה, נגדיר תבחינים מבדלים וניצור אסטרטגיות מיצוב ובידול עבור העסק. בחלקו השני של השיעור נלמד על מושג הצעת הערך ועל האופן שבו אנו מגדירים הצעות ערך אפקטיביות.

שיעור 5 - קהל היעד

הבנת קהל היעד היא אחד השלבים החשובים בתכנון ויישום האסטרטגיה השיווקית. לכן נקדיש לנושא את שיעור מספר 5 - נלמד על סוגי קהלים, איך מזהים את קהל היעד הנכון עסק, כיצד בודקים האם אנחנו פונים לקהל הנכון ועוד. נבנה פרסונות שיווקיות שבהן נוכל להשתמש ביישום התוכנית השיווקית שאנו כותבים בקורס.

שיעור 6 - ערוצי הפצה ואסטרטגיות תוכן

שיעור זה מתמקד בתוכן השיווקי הקבוע והמשתנה ובערוצי השיווק השונים שבהם אנו פועלים. נלמד כיצד למצוא את פלטפורמת השיווק המתאימה לצורכי העסק שלכם, ונסקור אסטרטגיות יעילות ובדוקות לשיווק של עסקים קטנים בערוצים שונים.

שיעור 7 - מטרות, יעדים ותוכנית העבודה החודשית

השלב הבא ביצירת אסטרטגיה שיווקית הוא הצבת יעדים שיווקיים והגדרת המטרות - העסקיות, הכלכליות, המקצועיות, האישיות וכמובן, השיווקיות. בין היתר נעסוק ביעדי מיקרו ומאקרו, ההבדל בין מטרה ליעד, פירוק יעדים למשימות ובניית תוכנית עבודה ליישום התוכנית האסטרטגית שיווקית שאנו כותבים בקורס.

שיעור 8 - תקצוב וניהול השיווק

בחלקו הראשון של שיעור זה נעסוק בקביעת תקציבי השיווק. נבחן את התקציבים האפשריים בעסק ונכיר כלים לבדיקת החזר השקעה (ROI) ככלי להערכת ביצועי קמפיין שיווקי, נכיר גישות ושיטות לקביעה ובדיקה של תקציבי השיווק בעסק, ונלמד תכנון עלויות והוצאות הפרסום והשיווק.

בחלקו השני של השיעור נדון בניהול השיווק - ונלמד כיצד אנו מוציאים לפועל את התוכנית השיווקית שכתבנו במהלך הלימודים בקורס. בסיכום השיעור נקבל הנחיות להשלמת התוכנית השיווקית והפניה להמשך הלמידה העצמאית למתקדמים, בעזרת השיעורים המוקלטים המצורפים לקורס זה.

שיעורים 9+10 - למתקדמים: משפכים שיווקיים

למרות שמשפכים שיווקיים אינם חלק מתוכנית שיווקית קלאסית, יש להם תפקיד משמעותי בשיווק בימינו, בפרט כשמדובר בשיווק דיגיטלי. משתתפי קורס "אסטרטגיה שיווקית" יוכלו ללמוד לעומק את נושא המשפכים השיווקיים ב-2 שיעורים מוקלטים ללמידה עצמית. השיעורים נחתמים בתרגילים אותם יש לצרף כנספח לתוכנית השיווקית הנכתבת במהלך הקורס.

שיעור 9 - מבוא למשפכים שיווקיים (נושא מתקדם)
בשיעור זה נלמד על המושג "משפך שיווקי", על המרכיבים של משפך שיווקי קלאסי - חשיפה, עניין, רצון ורכישה - ועל התכנים השונים שעלינו להציע למשתמשים בכל אחד משלבי המשפך השונים. לסיכום השיעור, נמפה את המשפכים השיווקיים הפעילים בעסק שלנו.

שיעור 10 - משפכים שיווקיים מתקדמים (נושא מתקדם)
שיעור זה מוקדש למשפכים שיווקיים מתקדמים, ונלמד בו משפכים כמו המשפך הקלאסי, משפך מהיר, משפך מוצר גנרי, משפך יוקרה, משפך טיפוח לידים ומשפך מצטבר. נדון לעומק בסוגיות של הנעה לפעולה והתנהגות צרכנים, נלמד כיצד כותבים משפך שיווקי בעזרת טבלה ידידותית ואיך מגדירים את ההנעות לפעולה בכל אחד מהשלבים.

היקף הקורס:
10 שיעורים בני שעה וחצי כל אחד, שיעור בונוס.

  • מוצר זה הנו הגרסה המוקלטת של קורס האסטרטגיה והוא כולל את הקלטת הקורס כפי שהועברה בשידור חי בפני קהל. מוצר זה אינו כולל תמיכה, ייעוץ או משוב - אלא את הקלטות השיעור בלבד.
  • אם קניתם את הקורס המוקלט ותרצו לקבל משוב על העבודה שלכם - אתם מוזמנים להצטרף לקורס הלייב בתוספת דמי התרגול בלבד, או לרכוש שעות ייעוץ במחיר מוזל, כך שנוכל לעבור על כל הדברים יחד, ביסודיות.
  • הקורס כולל תרגילי בית שמומלץ לבצע בין שיעור ושיעור. כל תרגיל הוא פרק / נושא בתוך התוכנית השיווקית, ועל ידי הכנת התרגילים תכתבו - שלב אחר שלב - את התוכנית השיווקית-אסטרטגית שלכם. אל תפספסו את השאלונים האינטראקטיביים, שמשפרים את הלמידה ועוזרים לחדד נקודות שאולי לא לגמרי ברורות או מובנות בשיעורים. 
  • נפח עבודת הבית ומידת ההשקעה הנדרשת משתנה לפי סוג העסק ואופי התוכנית הנכתבת, מומלץ לפנות לעניין כמה שעות עבודה מדי שבוע.
  • ההרצאות מוקלטות וזמינות לצפייה ולימוד מיידיים, בקצב שלכם, דרך אתר הלימודים של "כאן עובדים בכיף" (בו אתם גולשים כעת), לשימוש עתידי ללא הגבלת זמן. ניתן גם להוריד את הקבצים אל המחשב/הנייד שלכם. ברכישה תקבלו גם את מצגת הקורס המלאה, טבלאות אקסל, מסמכים להורדה, חומרי עזר ותכני העשרה נוספים.

לפרטים נוספים ובדיקת התאמת הקורס לצרכים שלכם, כתבו לי הודעה לווטסאפ של 'כאן עובדים בכיף' ואשמח לעזור: 0526969860.