למצוא בקלות מילות מפתח לקידום אורגני בעזרת keywordtool.io

הכירו את הכלי שיעזור לכם למצוא את מילות המפתח המושלמות לקידום האתר, החנות או התכנים שלכם, גם בלי להיות מומחי SEO גדולים

מציאת מילות מפתח מתאימות למוצרים שלכם במרקטפלייסים או עבור קידום אורגני בגוגל היא חלק בלתי-נפרד מהפעילות שכל מוכר צריך ללמוד לעשות כחלק מתפעול הנכסים הדיגיטליים שלו. גם אם התכנים / המוצרים שלכם מושלמים, מתומחרים היטב, מצולמים למופת ואפילו כתובים טוב – הם עדיין עלולים ללכת לאיבוד אם לא תקדישו זמן ומחשבה לניסוח מילות המפתח הנכונות והטובות שיעבדו עבורכם.

יש כלים רבים שיעזרו לכם לעשות את זה, אבל הפעם אני רוצה להתמקד באחד החביבים עלי – keywordtool.io – כלי חינמי ופשוט לאיתור מילות מפתח מושלמות ממגוון מקורות ואתרים. המדריך הקצר הזה יעזור לכם להבין איך למצוא את מילות המפתח המתאימות לצרכים שלכם, גם בלי להיות מומחי SEO גדולים.

keywordtool מגיע ב-2 גרסאות: חינמית (בה נשתמש ביום) וגרסה בתשלום (למתקדמים). הגרסה בתשלום עולה בין 50 ל-90 דולר בחודש, והיא מיועדת בעיקר לאנשי SEO ולמי שעורך מחקרים באופן שיטתי ומעוניין לקבל תוצאות כמותניות. עם זאת, בשלב הזה אין לנו צורך במידע ואנחנו רק מחפשים רעיונות, ולכן הגרסה החינמית תספיק בהחלט.

בכניסה לאתר נראה שיש המון גלילה, אבל התעלמו ממנה: כל מה שמעניין אותנו זה שדה החיפוש הגדול בחלק העליון.

מילות מפתח עם keywordtool

שימו לב שעליכם לבחור ב-Google.com (ארצות הברית) בחיפוש, ובשפה האנגלית. אם אתם מעוניינים למקד את המכירות במקום אחר בעולם, בחרו במנוע החיפוש את הגרסה הרצויה של גוגל (כדי לדייק את התוצאות למה שמחפשים במדינה אליה אתם מכוונים). אבל, ברצינות עכשיו, מי רוצה לפספס את ארה"ב?

החיפוש מאפשר למצוא תוצאות גם באתרים כמו יוטיוב (לא רלוונטי), במנוע החיפוש של גוגל – בינג (רלוונטי חלקית למי שבאמת רוצה לקחת צ'אנס ולהתעלם מגוגל), אפסטור של אפל (לא רלוונטי) ואמזון, שדווקא כן רלוונטי ואפילו מאוד. הסיבה: בהמשך.

אבל לפני שנדבר על החיפושים באמזון, נתמקד במטרה לשמה התכנסנו כאן. קידום המוצרים שלנו בגוגל. הקלידו את מילת המפתח הבסיסית ביותר של המוצר שלכם, ולחצו על חיפוש. לצורך הדוגמה, בחרתי ב-bracelet.

מילות מפתח עם keywordtool

טה-דה! קיבלנו רשימה גדולה ונאה של מילות מפתח רלוונטיות ההולכות יד ביד עם המילה "צמיד" באנגלית. בטור הימני תראו שחלק מהנתונים מחוקים – הם זמינים רק בגרסאות בתשלום. אבל זה בסדר, אין לנו באמת צורך בנתונים האלו. מה שאנחנו כן צריכים זה את רעיונות מילות המפתח שיש בטור שמאל. למשל – צמידים, צמידים לגברים, צ'ארמים, מחזיק צמיד (רעיון למוצר חדש, מישהו?), קעקועים, ועוד ועוד. הרשימה ממשיכה וממשיכה, והיא כוללת לא פחות מ-726 מילות מפתח רלוונטיות וביטויי חיפוש שעשויים לעזור לנו למקד את הטקסטים שלנו באטסי.

אבל חכו, יש עוד!

חדי העין יוכלו להבחין שבחלק העליון של הטבלה יש לשונית נוספת (טאב) – "שאלות". אם תלחצו עליה, תוכלו לראות מה אנשים שואלים את גוגל בהקשר של המילה המקורית שהכנסנו בחיפוש.

מילות מפתח עם keywordtool

השאלות משעשעות במיוחד: האם צמידים הם לגייז? האם הם cool על גברים? האם הם צריכים להיות רופפים או צמודים? וכן הלאה וכן הלאה. השאלות האלו (לא פחות מ-173, אגב, די מדהים בעיניי) יכולות ללמד אותנו על מה אנשים חושבים כשהם חושבים על המוצר שלנו. איזה שאלות יש להם לגביו, מה מטריד אותם ומה הם רוצים לדעת.

כדאי שנענה על חלק מהשאלות האלו, אולי אפילו נתייחס אליהן במישרין בטקסט. אני לא יודע אם הייתי ממליץ להתחיל את הליסטינגז שלכם ב"Are our bracelets gay", אבל בהחלט אני יכול לדמיין את עצמי מנסח ליסטינג שכולל את השאלה (והתשובה, כמובן) – "Can our bracelets be resized to fit anyone". זה מוסיף טאץ' אישי, שירותי מאוד, ידידותי וקליל. והוא עונה לשאלות נפוצות של הגולשים, ויש סיכוי שגוגל "ידוג" אותו בחיפושים שלהם, מה שבכלל מעולה.

מחקר מילות מפתח באמזון

כשהמאמר הזה נכתב במקור לפני מספר שנים, היה צריך להסביר לחלק מהגולשים מה זה אמזון ומה עושים שם. היום, רגע לפני 2021, אני לא חושב שיש מישהו שלא מכיר את פלטפורמת המסחר הבינ"ל. אמזון הוא אתר מסחר בינלאומי פופולרי ביותר, כפי שאתם בטח יודעים, ולמרות שהוא לא שחקן חזק מאוד בישראל, הקונים שלנו בהחלט משתמשים בו, ולא מעט (הרבה יותר מאטסי, אגב). מאחר ומדובר בזירת מכירות וקניות, חשוב מאוד לראות את התנהלות הגולשים בתוכו, כדי להבין מה הם מחפשים ועוד יותר חשוב מכך – איך הם מחפשים את זה.

ניגש לטאב של אמזון בחיפוש, נוודא שאנחנו על ארה"ב ואנגלית, ונקליד את מילת החיפוש שלנו. התוצאות תהיינה שונות (בחלק מהקטגוריות אפילו שונות מאוד!) ממה שאנשים מחפשים בגוגל. למשל, במקרה של מחרוזות, שימו לב מה אנשים מחפשים לקנות באמזון:

מילות מפתח עם keywordtool

התוצאות של אמזון, ביחד עם אלו של גוגל, יתנו לנו מגוון רחב ביותר של מילות מפתח והבנה טובה יותר של מה שהלקוחות שלנו מחפשים. באמצעות סקירות שיטתיות של המנוע, אפשר יהיה למצוא רעיונות לתכנים, מילות מפתח לעמודי המוצר שלנו ועוד. מחקר מילות מפתח הוא דרך יעילה להבין את הקהל וליצור תוכן שיתאים במדויק לצרכים שלו, וכפועל יוצא של זה, ייקבל יותר חשיפה, מעורבות - ובתקווה שגם מכירות.

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: