איך להזמין את כל חברי הפייסבוק לאירוע או לדף עסקי

שאלה ששואלים אותי המון: איך מזמינים את כל החברים לעשות לייק על הדף שלי בפייסבוק או לאירוע שאני מתכנן? הנה דרך יעילה ומוכחת להזמין את כל החבר'ה בבת-אחת לדף או לאירוע שלכם

שאלה ששואלים אותי המון: איך מזמינים את כל החברים לעשות לייק על הדף שלי בפייסבוק או לאירוע שאני מתכנן?

לפני הכל, צריך לזכור שמדובר בפעולה שעשויה להיתפס כספאם בעיניי משתמשים רבים, ועלולה להיראות כחצופה ולא מנומסת. לכן כדאי להשתמש בשיטה הזו רק במקרים שבאמת חשובים לכם, כמו הזמנת אנשים לדף של העסק שלכם, או לאירוע או שניים שמאוד חשוב שיזכו לתפוצה רחבה ככל האפשר. אמנם לא מצאתי תיעוד שאומר שפייסבוק מתנגדים לשיטה הזו, אבל אתם צריכים לקחת בחשבון שהם עשויים שלא לאהוב את הרעיון הזה.

אני השתמשתי בו ביעילות רבה מספר מצומצם של פעמים, כשהזמנתי את כל חברי הפייסבוק שלי ל-2 דפים ספציפיים שהיה לי חשוב לקדם. הזמנתי אנשים לדפים שנראו לי איכותיים ורלוונטיים, ושבעצמי הייתי שמח לעשות עליהם לייק בזכות התוכן שבתוכם. דפי אוהדים ממוקדים יותר, למשל, אני לא מפיץ בצורה כזו, ומזמין אנשים נקודתית.

מתי כן אפשר להשתמש בזה? כשרשימת החברים שלכם פחות או יותר מוגבלת לאנשים שבאמת אכפת לכם מהם (ולהיפך), או כשיש לכם הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים בין חברי הפייסבוק שלכם. זה הזמן להמיר אותם ללייקים בדף העסקי שלכם.


עדכון חשוב:

פייסבוק שינו את האלגוריתם שלהם והשיטה המפורטת מטה עשויה שלא לעבוד בחלק מהמקרים. למרבה המזל, יש שיטה חדשה ויעילה – תוסף קל וחינמי לדפדפן "כרום" שיעשה את העבודה בשבילכם, והוא גם מתעדכן באופן קבוע בקידוד המתאים כך שסביר להניח שהוא ימשיך לעבוד גם כאשר פייסבוק ישנו את הממשקים שלהם.

תוסף מצויין נוסף אפשר למצוא בקישור הבא. גם הוא ניתן להתקנה בחינם והשימוש בו קל ומהיר.

עדכון (אוקטובר 2014) – ניתן להשתמש בשיטה המפורטת בהמשך, רק שבמקום שלב 3 ואילך יש ללחוץ על SHIFT+CTRL+J, ללחוץ "הדבק" על הקוד הבא בקונסול ולהפעיל אותו:

var inputs = document.getElementsByClassName('uiButton _1sm');
for(var i=0; i<inputs.length;i++) {
    inputs[i].click();
}


כך תעשו זאת בקלות:

1. בדף העסקי / בדף האירוע שלכם, לחצו על כפתור "See All" שליד האפשרות "Invite Your Friends". תיפתח רשימה של כל החברים שלכם.

2. גללו את הרשימה עד הסוף. בכל פעם שתגיעו (כמעט) לסוף רשימת החברים, ייטען מקבץ נוסף של חברים. עשו זאת עד שלא ייטענו עוד אנשים.

3. בשורת הכתובת של הדפדפן שלכם, הכניסו את הקוד הבא:

עבור דף אוהדים:

javascript:var inputs = document.getElementsByClassName('uiButton _1sm'); for(var i=0; i<inputs.length;i++) { inputs[i].click(); }

עבור דף אירוע:

javascript:elms=document.getElementsByName("checkableitems[]");for (i=0;i<elms.length;i++){if (elms[i].type="checkbox" )elms[i].click()}

חלק (ניכר) מהדפדפנים יורידו את ה-javascript: שמופיע בתחילת השורה. במקרה כזה, יש להוסיף את הביטוי ידנית בתחילת המשפט, אחרת זה לא יעבוד.

4. כעת כל מה שנותר לעשות הוא ללחוץ על enter ולהריץ את הקוד. זה עשוי לקחת כמה שניות עד דקות, תלוי במספר החברים שלכם. מדובר בפעולה שגוזלת משאבי זיכרון מהדפדפן, ולכן הדף עשוי להיות לא זמין. המתינו בסבלנות עד שהפעולה תסתיים.

5. בסיום התהליך רפרשו את הדף ותראו שכל החברים הוזמנו (יופיע כיתוב Invited ליד השם של כל אחד מהם). לעתים הקוד "מדלג" על חלק מהאנשים, ואתם יכולים להזמין אותם ידנית ע"י לחיצה על כפתור Invite המופיע ליד שמם.

השיטה הנ"ל נבדקה בדפדפן כרום מעודכן ועובדת היטב גם עבור אירועים וגם עבור דפים עסקיים. אם בכל זאת זה לא מצליח לכם, תוכלו למצוא שיטות נוספות בדף הבא.

קרדיט תמונות: Ksayer1,

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: