#שנהבכיף 2019: כל מה שצריך לדעת על יריד המכירות הווירטואלי של "אסטרטגיה שיווקית בכיף"

בשנה שעברה היריד הווירטואלי #שנהבכיף יצר מסחר של למעלה מ-250 אלף ש"ח בין חברי הקהילה, וביריד החורף המכירות עברו את רף ה-350 אלף ש"ח. כאן תוכלו ללמוד על יריד "שנה בכיף" בקבוצה שלי בפייסבוק, שמאפשר לכם למכור ולקנות מוצרים ושירותים עסקיים ואחרים במחירים מצויינים מחברי הקהילה

אופס :-( 
יריד שנה בכיף הסתיים. נתראה בירידים הבאים בקבוצה!

--

אז מה קורה כאן, בעצם?

יריד #שנהבכיף הוא יריד וירטואלי, המתקיים בקבוצת "אסטרטגיה שיווקית בכיף" בפייסבוק. היריד מאפשר לחברי הקבוצה לרכוש ולמכור מוצרים ושירותים זה מזה, במחירים מיוחדים ואטרקטיביים. זו הזדמנות מצויינת לרכוש שירותים איכותיים עבור העסק שלכם, כמו גם מתנות, תכשיטים, אמנות ועוד, מתוך שלל היוצרים והעסקים שחברים בקהילה שלנו. 

בירידים הקודמים שנערכו בקהילה שלנו, היקף העסקות המדווחות נע בין 30 ל-50 אלף ש"ח ליום, במצטבר, בין חברי הקהילה. זאת, מספירת הרכישות המדווחות בסכומים של מעל 500 ו-750 ש"ח ומתוך סקירה של נתונים מעסקים ששיתפו אותנו במידע לאחר אירוע המכירות. זהו אירוע חגיגי וגדול שמאפשר לעסקים למכור ולקנות - ובעיקר - ללמוד שיווק יצירתי, דינאמי וחכם. 

צוות המנהלים של היריד (אלון וליהי) ואנוכי ממליצים למוכרים המשתתפים ביריד לתת הצעה ייחודית ונדיבה לחברי הקבוצה. מניסיון: אנחנו לקוחות נהדרים וזו הזדמנות להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם באנשים הנפלאים שהתאספו אצלנו.

היריד יתקיים השנה בין התאריכים 8/9 ל-14/9.

איך זה עובד?

היריד שלנו מאוד פשוט - אנחנו מפרסמים פוסטים לפי נושאים, ואתם מגיבים, בתגובה אחת בלבד למשתתף, איזו הטבה אתם מציעים לקהילה. אין צורך להירשם מראש, פשוט הגיעו ופרסמו במועדים המתאימים :)

בכל אחד מימי היריד יתפרסמו פוסטים שבהם תוכלו לפרסם את המוצרים והשירותים שלכם. כל פוסט יהיה מעין "דוכן" שבו תוכלו להציג את מרכולתכם בפני הקונים. על המוצר / שירות שאתם מפרסמים, להתאים לנושא השרשור. למשל, אם אתם מעצבי תכשיטים, תוכלו לפרסם את ההטבה שלכם בשרשור "תכשיטים", אבל לא בשרשור "מוצרי חשמל". חלק מהפרסומים יהיו מוגדרים וברורים ("צילום ועיצוב גרפי") וחלק יותר כלליים ורחבים ("התפתחות אישית").

הפרסומים ייפתחו בשעות שונות של היממה, ויינעלו לתגובות לאחר פרק זמן מסויים (בד"כ: שעה).

כל משתתף יכול לפרסם פעם אחת בלבד בכל שרשור.

דוגמה לשרשור בנושא "מוצרים לבית ולמשרד", מהיריד שלנו ב-2018:

 

שרשור אלבום יכלול בתוכו מספר קטגוריות שונות. לדוגמה, שרשור לפי נושאים מהירידים הקודמים:

או שרשור לפי אחוזי הנחה, שהיה מאוד פופולרי:

 

בנוסף לשרשורים הנושאיים, חלק מפרסומי היריד יהיו "שרשורי אתגר", שבהם נעלה אתגרים שיווקיים שונים ונבקש מכם להתאים את המסרים שלכם בהתאם, כדי שתוכלו לפרסם. המטרה היא לעודד חשיבה יצירתית ולהקנות הרגלים שיווקיים טובים וזורמים. שרשור אתגר יכול להיות פשוט ("פרסמו את הבסט-סלר שלכם") או מורכב (פרסום לפי צבעים, לדוגמה). הבחירה האם ואיך להשתתף באתגרים היא שלכם.

דוגמה לשרשור אתגר מ-2018:

 

כמה כללים קטנים:

  • אין חובה על הנחת מינימום ואין תנאים מיוחדים להשתתפות - כל עסק יציע מה שהוא מרגיש שמתאים ונכון עבורו.
  • פרסום אחד בלבד למשתתף בשרשור. גם אם יש לכם יותר ממוצר או יותר מעסק אחד, אפילו: פרסום אחד, לאדם, בכל שרשור.
  • הקפידו שתהיה התאמה בין הפרסום שלכם לבין נושא השרשור.
  • חובה לכלול בתגובה שלכם פירוט על מה אתם מציעים ובאיזו הנחה. 
  • אם אתם משתמשים בקופונים באתר מסחר, יש להשתמש בקופון #ShanaBekef או #שנהבכיף או וריאציה על הביטוי "בכיף" בלבד. אפשר עם ההאשטג או בלעדיו.
  • מותר לפרסם כל הטבה או מבצע שאתם מציעים לחברי הקהילה. אתם יכולים לצרף תמונה, קישור לדף העסקי, לינק לדף נחיתה, ומה שנראה לכם מתאים. כן, אפשר גם מספר טלפון כדי לקצר תהליכים.
  • לא חייבים להשתמש בדף נחיתה, אתר מסחר וכו'. בשנים קודמות גם מודעות טקסט פשוטות עבדו מצויין. שמרו את זה קליל, זורם וכיף, אחרת מה הטעם?
  • מותר לפרסם את המבצעים גם מחוץ לקבוצה, כמו באתר, ניוזלטר, פייסבוק, אינסטגרם וכו' שלכם.

כלים ועזרים ליריד:

הכלים המחוקים כבר אינם רלוונטיים עקב שינוי שיטת היריד.

ויש גם הדרכה יסודית בווידאו :)

טיפים בנושא היריד ותכנון מבצעי מכירות, המלצות ומחשבות על תכנון מבצעים, תמצאו בהרצאה שלי:

מתנות לרוכשי היריד

בכל פעם שאתם קונים ביריד שלנו - גם בסכומים נמוכים וסמליים אפילו - אתם עוזרים ותומכים באנשים, לא רק בעסקים. אתם שמים ארוחת ערב על שולחן האוכל המשפחתי, אתם עוזרים לאנשים להתפתח ולצמוח, אתם נותנים כוח לעוד מישהו להמשיך ולעשות את מה שהוא עושה ולהביא את האור ואת השינוי שלו לעולם.

כך שאתם מרוויחים פעמיים: גם ברכישה של מוצר/שירות במחיר מעולה בין חברים, וגם בידיעה שעשיתם טוב בעולם.

בנוסף, כדי לעזור לכם לרכוש ולעודד אתכם לקנות ולהשאיר את הכסף בתוך הקהילה, אספתי סל ענק של מתנות והטבות, ואני עוד משנורר במרץ מאחורי הקלעים. כל זה בשביל שנוכל לחלק כאן מתנות מוגזמות ממש, לכל הרוכשים והרוכשות, וגם סתם ככה, בהפתעה.

כל מי שירכוש מהעסקים המשתתפים ביריד בסכום שמעל 300, 600 ו-900 ש"ח יזכה אוטומטית בפרסים מצטברים.

5 הרוכשים המובילים בקהילה יקבלו, כל אחד, חבילת מתנות ענקית שכוללת, בין היתר, מלא קורסים והדרכות בנושאי שיווק ואסטרטגיה, פגישות ייעוץ, נעליים מפנקות של המותג הצרפתי קולג'יאן, דפי נחיתה מהוקצעים לעסק שלכם, אתר סינגל פייג' הורס במתנה, חבילת ייעוץ אסטרטגי הכוללת 4 מפגשים אישיים ועוד הטבות מפתיעות.
ובנוסף, אחד או אחת מכןם תקבל כרטיס חופשי-חופשי לכל הקורסים שלי ב-2020, יהיו גם שתי מפות נומרולוגיות עסקיות (חשוב!) ו-30 מכם יוזמנו לקחת חלק בכנס במלון קראון פלאזה בת"א, בנושא קריטי וחשוב לכל אחד מאיתנו, אבל נגיע גם לזה :)

בקיצור, חגיגה שלמה של קניות ומכירות בכיף.

אני מאחל בהצלחה לכל המוכרים והקונים ביריד שלנו, מקווה שתמצאו מוצרים נהדרים ושירותים יעילים, שתקנו ותמכרו בשפע ובכיף!

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: