שבעה רעיונות לרשימות תפוצה מקוריות ויצירתיות שתוכלו ליצור כבר היום כדי לקדם את המוצרים שלכם

לצד רשימת התפוצה הרגילה בעסק שלכם, אפשר - ואף מומלץ - ליצור רשימות תפוצה קטנות ומפולחות יותר, הנותנות מענה לקהלים ספציפיים בעסק. מרשימת תפוצה לחובבי מבצעים והטבות ועד רשימת תפוצה ללקוחות נאמנים - כך תוכלו להגדיל את פעילות השיווק שלכם במייל ולהפיק יותר הכנסות מקהל היעד הקיים שלכם

רשימות תפוצה הן אחד הכלים המשמעותיים בארגז הכלים שלנו כמשווקים. הן מאפשרות לנו ליצור קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים ו/או לקוחות שרכשו בעבר מוצרים או שירותים בעסק שלנו, ומדובר בערוץ שיווק שבאופן קבוע מניב תוצאות טובות, עם מינימום השקעה. במאמרים קודמים הסברתי כיצד ניתן להשתמש ברשימות תפוצה כדי להגדיל את הרווחיות בעסק, להחזיר משתמשים שנטשו את המוצרים בחזרה לרכישה ועוד. הפעם, אני רוצה להציג חמישה רעיונות לסוגים של רשימות תפוצה, ולהתמקד בעסקים מוכרי מוצרים. 

כל אחת מהרשימות המוצעות כאן עומדת בפני עצמה, זאת אומרת שהן יכולות לעבוד ביחד, במקביל, בעסק שלכם. מדובר ברעיונות כלליים כמובן, שאתם צריכים לקחת ולפתח לפי הצרכים שלכם. המטרה המרכזית שלי במאמר זה היא להציג דרכי חשיבה ותכנון של רשימות תפוצה לקידום העסק בכלל, בדגש על עסק למכירת מוצרים. שנתחיל? :)

תוכן זה שמור לחברים בלבד

אבל עכשיו אפשר להירשם בחינם :)

יש להיכנס לחשבון או להירשם בחינם בטופס הבא:

חובה להזין ערך בשדה זה
הערך שהוזן ארוך מדי (60 תווים מקסימום)
המייל שהוזן אינו חוקי
ערך לא חוקי
חובה להזין ערך בשדה זה
הערך שהוזן ארוך מדי (30 תווים מקסימום)
הערך שהוזן קצר מדי (5 תווים מינימום)
חובה לאשר את תנאי ההרשמה

עוד רגע וסיימנו 🙂

כדי להשלים את הרישום לאתר, יש להזין את קוד האימות שנשלח אל כתובת המייל שלכם:

שליחת קוד אימות

הזינו את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר על מנת לקבל קוד אימות חדש

חובה להזין ערך בשדה זה
חובה להזין ערך בשדה זה
המייל שהוזן אינו חוקי

לא מוצאים את קוד האימות? לחצו כאן