כתר מלכותי מונח על כרית אדומה

שיעור מיוחד במחיר סמלי לחברי "אסטרטגיה שיווקית בכיף"הדרכה מעשית: שימושים באסטרטגיות מיצוב וכלים לגיבוש הצעת הערך

בעידן שבו כולם משווקים והתחרות רק הולכת וגוברת, אסטרטגיות מיצוב ובידול תופסות בחזרה את מרכז הבמה. אסטרטגיות מיצוב מסייעות לעסקים קטנים עם תקציבי שיווק מוגבלים לבסס מעמד ואוטוריטה, למצוא נישות עם תחרות מועטה ולהרחיב את פעילות העסק בבטחה.

השילוב בין עבודת עומק ופיתוח אסטרטגיות בידול, יחד עם למידת המרכיבים של הצעת הערך ושימושיה בשיווק - ישפר משמעותית את קלות ואיכות השיווק שלנו, ידייק את המסרים ובתקווה גם ירחיב את הקהל, החשיפה וההכנסות.

מחיר הקורס: 120 ש"ח.
בהנחיית טל איתן
יש לכם שאלה לגבי הקורס? רוצים להתייעץ? כתבו לי בווטסאפ ואשמח לעזור
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

אסטרטגיות מיצוב הן כלי חשוב עבור משווקים שהם עסקים קטנים: בהיעדר תקציבי שיווק ובגלל לו"ז עמוס ממילא, אנו נדרשים למצוא דרכים להפוך את השיווק לתהליך טבעי ונינוח, במקום סיוט מתמשך. לנקודה הזו בדיוק נכנסות אסטרטגיות המיצוב והבידול.

משפחה זו של אסטרטגיות מבססות את הבידול שלנו בזירה ובעזרת שימוש נכון בהן המוצר/שירות והעסק נתפשים כיוצאי דופן וקשה להשוות אותם לאחרים. בנוסף, בשימוש באסטרטגיות מיצוב הנישה ברורה ומוגדרת: קהל היעד ממוקד, השפה השיווקית ברורה יותר ועוד יתרונות רבים. בצד הכמותי, אסטרטגיות מיצוב מחזירות בד"כ תוצאות חיוביות במדדי החזר השקעה (ROI) והן מציגות תוצאות טובות ועקביות לאורך זמן. 

לצד היתרונות הרבים שלהן, אסטרטגיות מיצוב דורשות לא מעט עבודת תכנון, תחכום וחשיבה - וזה בדיוק מה שנעשה בשיעור המיוחד הזה שכל כולו יעסוק באסטרטגיות בידול ובגיבוש הצעת הערך עבור העסק הקטן. זהו שיעור מיוחד שייכנס בעתיד לקורס "אסטרטגיה שיווקית: המהדורה המורחבת", ואתם יכולים להשתתף בו כעת במחיר מיוחד שלא יחזור אף פעם ;) 

מה נלמד בשיעור?

  1. נלמד מהן אסטרטגיות מיצוב ובידול, מה היתרונות והחסרונות שלהן ומתי נשתמש בהן בעסק שלנו.
  2. נכיר את המושג "ציר המיצוב" ונלמד איך בונים בעזרתו מיצוב לעסק, נבנה צירי מיצוב עבור העסק שלנו.
  3. נלמד כיצד להשתמש במיצוב לארגון המוצרים והשירותים שלנו בצורה יעילה שיווקית ואסטרטגית.
  4. נכיר שיטות שיעזרו לנו למצוא נישות פנויות ואטרקטיביות לפעילות שיווקית בשוק.
  5. נלמד את 3 המרכיבים של הצעת ערך מוצלחת, איך להגדיר אותם וכיצד לנסח בעזרתם הצעת ערך שהקהל שלכם לא יוכל לסרב לה ;)
  6. נלמד כיצד לנתח מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים בזירות שונות.

מה עוד כדאי לדעת?

  • במהלך השיעור תקבלו תרגילים שאותם תצטרכו לעשות בבית, בזמנכם הפנוי. על מנת להפיק את המיטב מהשיעור, מומלץ לפנות זמן עבודה לאחר השיעור לצורך הכנת שיעורי הבית.
  • השיעור מוקלט - כך שמי שלא יכול או לא מעוניין להשתתף בשידור החי, יוכל לצפות בהקלטה שתעלה לאתר הלימודים ותהיה זמינה לכל מי שנרשם לשיעור.
  • השיעור לא יהיה זמין לרכישה לאחר המפגש, אלא כחלק מקורס "אסטרטגיה שיווקית: המהדורה המורחבת" שיעלה לקראת חודש מרץ 2020. 

השיעור יועבר בשידור חי בכיתה וירטואלית, ביום רביעי, ה-15/1 בשעה 9:30 עד 11:00. ניתן להשתתף בשיעור החי בעזרת מחשב או סמארטפון, מכל מקום. הקלטת השיעור תמתין לכם באיזור האישי באתר שלי, לאחר השידור, יחד עם חומרי עזר וכלים שימושיים לתכנון אסטרטגיית המיצוב שלכם.