קורס מקיף במחיר נגישקורס ניהול קהילות: איך לתכנן, להקים ולנהל קבוצת פייסבוק שיווקית

בקורס זה נלמד כיצד לתכנן ולבנות קבוצת פייסבוק רווחית שתעזור לנו לשווק את העסק וליצור מעורבות גבוהה יותר סביב התכנים והמוצרים/שירותים שלנו. בין יתר הנושאים: איך בונים קהילה אטרקטיבית לקהל, כיצד מעודדים מעורבות ופעילות של הגולשים, איך משלבים מודלים עסקיים ושיווקיים בניהול קבוצת פייסבוק, ועוד.

משך הקורס: 4 שיעורים מוקלטים וזמינים לצפייה מיידית, בני שעתיים כל אחד (סה"כ 8 שעות הדרכה).

מחיר הקורס: 500 ש"ח.
מתלבטים לגבי הקורסים? רוצים סיוע פרטני? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלי
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

כל אחד יכול לפתוח קבוצת פייסבוק - אבל להקים קהילה פעילה, שוקקת ורווחית - זה כבר משהו למקצוענים. בדיוק לשם כך יצרתי את הקורס הזה, שילמד אתכם בצורה יסודית איך לנהל קהילה שיווקית עבור העסק שלכם.

בקורס נלמד כיצד מתכננים, יוצרים ומנהלים קהילה בכלל, וקהילת פייסבוק בפרט. הקורס משלב כלים טכנולוגיים, היכרות עומק עם הפיצ'רים השונים שפייסבוק מציעים לנו, מגוון רחב של טיפים מניסיון של קהילות פייסבוק רווחיות ופעילות ביותר, ובנוסף, גם היבטים סוציולוגיים מתחום מחקר התרבות (ההתמחות האקדמית שלי) שעוזרים ליצור שיח, שפה ותרבות סביב קהילה עסקית ויתנו לכם זווית חדשה, מרעננת ומקורית על הנושא.

הקורס כולל ארבעה שיעורים בני שעתיים כל אחד (סה"כ 8 שעות לימוד), ועבודת בית שעליכם לפנות זמן עבורה ע"מ להפיק מהקורס את המיטב. 

 

ברכישת מוצר זה תקבלו:

  • הקלטה של כל השיעורים בקורס (4 מפגשים בני שעתיים כ"א), שהתקיימו בשידור חי בפני קהל.
  • חוברת נלווית לכל שיעור הכוללת את תכני המצגת ומידע נוסף לפי הצורך.
  • חומרי עזר להורדה ושימוש עצמיים.
  • חברות בקבוצת מנהלי הקהילות הסגורה שלי, לדיון והתייעצות בין משתתפי הקורס.
  • אינספור המלצות, טיפים וכלים שחשוב להכיר, מניסיוני כמנהל קהילות פייסבוק וכמי שמלווה עסקים רבים המקימים ומפעילים קבוצות פייסבוק שיווקיות מצליחות ורווחיות.


מחיר הקורס המוקלט: 500 ש"ח.
לפרטים ומידע נוסף, ולבדיקת התאמה לקורס, צרו קשר (אפשר גם דרך דף הפייסבוק של כאן עובדים בכיף).

 

סילבוס הקורס ומבנה השיעורים:

 

הקורס בנוי מארבעה שיעורים מוקלטים הזמינים לצפייה מיידית.

יחידה 1 - גיבוש יסודות הקהילה

  1. מבוא והיכרות כללית עם תכני הקורס וצורת הלימוד.
  2. מהי קהילה, מהם מאפיינה ואלו פונקציות היא ממלאת.
  3. שימוש בקהילות ככלי שיווקי והייחוד של קהילות שיווק וקהילות מקוונות.
  4. גיבוש תשתיות הקהילה על בסיס תשעה עקרונות יסוד לבניית קהילה עפ"י מודל ה-Community Canvas:
    • מטרה,
    • זהות,
    • ערכים,
    • הגדרת הצלחה,
    • חוויה (כולל עיצוב חזות הקבוצה והשפה הגרפית והמילולית),
    • תפקידים,
    • חוקים וכללים,
    • פיקוח וניהול,
    • תקשורת.

יחידה 2 - תשתיות הקבוצה וניהול משתמשים

בשיעור 1 הגדרנו את 9 הסעיפים המהותיים לקהילה. בשיעור זה נבדוק את יישומם בפועל בקבוצה שלנו בפייסבוק דרך כלי הניהול השונים שפייסבוק מספקים, ועקרונות הניהול.

  • תשתיות הקבוצה - המרכיבים הקבועים ופונקציות ניהוליות, קביעת החלטות מאקרו לניהול הקבוצה.
  • תנאי סף להצטרפות ואישור חברים.
  • פעולות ניהול לטיוב הקהילה.

יחידה 3 - המודל העסקי וקהלי היעד

  1. הגדרת פרסונות לחברי הקבוצה הרצויים וחיבור למודל העסקי/שיווקי.
  2. איפה הלקוחות מסתובבים היום: מחקר מתחרים ויצירת תרשים מיצוב.
  3. אסטרטגיית השימושים והסיפוקים ויישומה בקבוצת פייסבוק פעילה:
    • אינטראקציה,
    • אינטגרציה וחיברות,
    • אסקייפיזם והירגעות,
    • צרכים רגשיים,
    • צרכים קוגניטיביים וצרכים כלכליים.
  4. סוגי התכנים השונים והתאמתם לקהלי היעד.

יחידה 4 - ניהול קבוצת פייסבוק מצליחה

  1. כלים ושיטות להגברת מעורבות בקבוצה.
  2. מגוון השראות לתפעול קבוצה פעילה ואפקטיבית.
  3. יצירת ערך ככלי למשיכת מצטרפים חדשים לקבוצה ולדיונים (מגנט מעורבות).
  4. חקר ביצועים לקבוצה - ניתוח סטטיסטיקות ונתוני שימוש שוטפים, יצירת דוחות ביצוע וניתוחם.