איך לתכנן, להקים ולנהל קבוצת פייסבוק שיווקית

מבצע #שנהבכיף: הקורס השלם ליצירת קבוצת פייסבוק רווחית ב-200 ש"ח בלבד

קורס מוקלט שכולל 4 שיעורים בני שעתיים (8 שעות בסה"כ) המלמד איך לתכנן, לבנות ולנהל קבוצת פייסבוק רווחית.
הקורס ילמד אתכם כיצד לבנות קהילה אטרקטיבית, איך מעודדים מעורבות ופעילות וכיצד ממירים את הפעילות להכנסות - בין אם אתם רוצים להקים קבוצת פייסבוק רווחית חדשה או לשדרג קבוצה קיימת.

ברכישה תקבלו גישה ללא הגבלת זמן לתוכני הקורס ולקבוצת פייסבוק הכוללת עדכונים ומידע נוסף על ניהול קבוצות עסקיות למטרות רווח.

מחיר הקורס: 500 ש"ח 200 ש"ח. ניתן לחלק ל-2 תשלומים.
בהנחיית טל איתן
מתלבטים לגבי הקורסים? רוצים סיוע פרטני? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלי
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

  מבצע #שנהבכיף: רק 200 ש"ח לקורס המלא במקום 500 ש"ח :)

על קורס ניהול קהילות בפייסבוק:

כל אחד יכול לפתוח קבוצת פייסבוק - אבל להקים קהילה פעילה, שוקקת ורווחית - זה כבר משהו למקצוענים. בדיוק לשם כך יצרתי את הקורס הזה, שילמד אתכם בצורה יסודית איך לנהל קהילה שיווקית עבור העסק שלכם.

בקורס נלמד כיצד מתכננים, יוצרים ומנהלים קהילה בכלל, וקהילת פייסבוק בפרט. הקורס משלב כלים טכנולוגיים, היכרות עומק עם הפיצ'רים השונים שפייסבוק מציעים לנו, מגוון רחב של טיפים מניסיון של קהילות פייסבוק רווחיות ופעילות ביותר, ובנוסף, גם היבטים סוציולוגיים מתחום מחקר התרבות ומדעי המידע (שתי ההתמחויות האקדמיות שלי) שעוזרים ליצור שיח, שפה ותרבות סביב קהילה עסקית ויתנו לכם זווית חדשה, מרעננת ומקורית על הנושא.

הקורס כולל ארבעה שיעורים בני שעתיים כל אחד (סה"כ 8 שעות לימוד), ותרגילים מעשיים ומניעים לפעולה שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהתכנים בקורס.

ברכישת מוצר זה תקבלו:

  • הקלטה של כל השיעורים בקורס (4 מפגשים בני שעתיים כ"א), שהתקיימו בשידור חי בפני קהל.
  • חוברת נלווית לכל שיעור הכוללת את תכני המצגת ומידע נוסף לפי הצורך.
  • חומרי עזר להורדה ושימוש עצמיים.
  • חברות בקבוצת מנהלי הקהילות הסגורה שלי, לדיון והתייעצות בין משתתפי הקורס.
  • אינספור המלצות, טיפים וכלים שחשוב להכיר, מניסיוני כמנהל קהילות פייסבוק וכמי שמלווה עסקים רבים המקימים ומפעילים קבוצות פייסבוק שיווקיות מצליחות ורווחיות.


מחיר הקורס המוקלט: 500 ש"ח.
לפרטים ומידע נוסף, ולבדיקת התאמה לקורס, צרו קשר (אפשר גם דרך דף הפייסבוק של כאן עובדים בכיף).

 

סילבוס הקורס ומבנה השיעורים:

 

הקורס בנוי מארבעה שיעורים מוקלטים הזמינים לצפייה מיידית.

יחידה 1 - גיבוש יסודות הקהילה

  1. מבוא והיכרות כללית עם תכני הקורס וצורת הלימוד.
  2. מהי קהילה, מהם מאפיינה ואלו פונקציות היא ממלאת.
  3. שימוש בקהילות ככלי שיווקי והייחוד של קהילות שיווק וקהילות מקוונות.
  4. גיבוש תשתיות הקהילה על בסיס תשעה עקרונות יסוד לבניית קהילה עפ"י מודל ה-Community Canvas:
    • מטרה,
    • זהות,
    • ערכים,
    • הגדרת הצלחה,
    • חוויה (כולל עיצוב חזות הקבוצה והשפה הגרפית והמילולית),
    • תפקידים,
    • חוקים וכללים,
    • פיקוח וניהול,
    • תקשורת.

יחידה 2 - תשתיות הקבוצה וניהול משתמשים

בשיעור 1 הגדרנו את 9 הסעיפים המהותיים לקהילה. בשיעור זה נבדוק את יישומם בפועל בקבוצה שלנו בפייסבוק דרך כלי הניהול השונים שפייסבוק מספקים, ועקרונות הניהול.

  • תשתיות הקבוצה - המרכיבים הקבועים ופונקציות ניהוליות, קביעת החלטות מאקרו לניהול הקבוצה.
  • תנאי סף להצטרפות ואישור חברים.
  • פעולות ניהול לטיוב הקהילה.

יחידה 3 - המודל העסקי וקהלי היעד

  1. הגדרת פרסונות לחברי הקבוצה הרצויים וחיבור למודל העסקי/שיווקי.
  2. איפה הלקוחות מסתובבים היום: מחקר מתחרים ויצירת תרשים מיצוב.
  3. אסטרטגיית השימושים והסיפוקים ויישומה בקבוצת פייסבוק פעילה:
    • אינטראקציה,
    • אינטגרציה וחיברות,
    • אסקייפיזם והירגעות,
    • צרכים רגשיים,
    • צרכים קוגניטיביים וצרכים כלכליים.
  4. סוגי התכנים השונים והתאמתם לקהלי היעד.

יחידה 4 - ניהול קבוצת פייסבוק מצליחה

  1. כלים ושיטות להגברת מעורבות בקבוצה.
  2. מגוון השראות לתפעול קבוצה פעילה ואפקטיבית.
  3. יצירת ערך ככלי למשיכת מצטרפים חדשים לקבוצה ולדיונים (מגנט מעורבות).
  4. חקר ביצועים לקבוצה - ניתוח סטטיסטיקות ונתוני שימוש שוטפים, יצירת דוחות ביצוע וניתוחם.