קורס מוקלט ללמידה עצמית ללא הגבלת זמן, בו תלמדו איך לתכנן, לבנות ולנהל קבוצת פייסבוק רווחית.
בין אם אתם רוצים להקים קבוצה חדשה או לשדרג את הקיימת, הקורס ילמד אתכם לבנות קהילה אטרקטיבית, ליצור מעורבות ופעילות ואיך להמיר את הפעילות להכנסות.
שימו לב: בחודשים הקרובים יוצע קורס חדש לניהול קהילות עסקיות, ולכן הקורס הנוכחי נמכר ב-50% הנחה, 250 ש"ח בלבד. תלמידים שרוכשים את הקורס הנוכחי החל מהתאריך 1/1/2024 זכאים להנחה של 250 ש"ח ברישום לקורס החדש, כך שהמחיר שתשלמו כעת יתקזז ממחיר הקורס העתידי, במידה ותרצו לרכוש אותו.
למדו איך לנהל קבוצת פייסבוק יעילה לקידום העסק, המוצרים או/ו השירותים שלכם :)
כל אחד יכול לפתוח קבוצת פייסבוק - אבל להקים קהילה פעילה, שוקקת ורווחית - זה כבר משהו למקצוענים.
בדיוק לשם כך יצרתי את הקורס הזה, שילמד אתכם בצורה יסודית איך לנהל קהילה שיווקית עבור העסק שלכם.
הקורס מבוסס על הניסיון המקיף שלי בניהול קהילות עסקיות רווחיות מאוד, עבורי ועבור הלקוחות שלי, כמו גם העבודה המחקרית אקדמית שלי בתחום. בוגרי הקורס הקימו קבוצות חדשות ורווחיות וגם שדרגו קהילות קיימות - בזכות ארגז הכלים הרחב שהוא מציע ללומדיו.
בקורס נלמד כיצד מתכננים, יוצרים ומנהלים קהילה בכלל, וקהילת פייסבוק בפרט. הקורס משלב כלים טכנולוגיים, היכרות עומק עם הפיצ'רים השונים שפייסבוק מציעים לנו, מגוון רחב של טיפים מניסיון של קהילות פייסבוק רווחיות ופעילות ביותר, ובנוסף, גם היבטים סוציולוגיים מתחום מחקר התרבות ומדעי המידע (שתי ההתמחויות האקדמיות שלי) שעוזרים ליצור שיח, שפה ותרבות סביב קהילה עסקית ויתנו לכם זווית חדשה, מרעננת ומקורית על הנושא.
הקורס כולל ארבעה שיעורים בני שעתיים כל אחד (סה"כ 8 שעות לימוד), ותרגילים מעשיים ומניעים לפעולה שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהתכנים בקורס.
ברכישת מוצר זה תקבלו:
מחיר הקורס המוקלט: 500 ש"ח.
לפרטים ומידע נוסף, ולבדיקת התאמה לקורס, צרו קשר (אפשר גם דרך דף הפייסבוק של כאן עובדים בכיף).
על המרצה:
אני טל איתן, יועץ אסטרטגי ומרצה למקצועות השיווק, חוקר במחלקה למדעי המידע באוני' בר-אילן :) בעל תואר שני במחקר התרבות ותואר שני נוסף במדעי המידע, וכעת חוקר לקראת דוקטורט. מתמחה בסוציו-פסיכולוגיה של הרשת ובקהילות מקוונות (בדגש על קבוצות פייסבוק), ובמעט הזמן הפנוי מפרסם מאמרים ומחקרים בכתבי העת האקדמיים מהמובילים בעולם המחקר.
הקורס בנוי מארבעה שיעורים מוקלטים הזמינים לצפייה מיידית.
יחידה 1 - גיבוש יסודות הקהילה
יחידה 2 - תשתיות הקבוצה וניהול משתמשים
בשיעור 1 הגדרנו את 9 הסעיפים המהותיים לקהילה. בשיעור זה נבדוק את יישומם בפועל בקבוצה שלנו בפייסבוק דרך כלי הניהול השונים שפייסבוק מספקים, ועקרונות הניהול.
יחידה 3 - המודל העסקי וקהלי היעד
יחידה 4 - ניהול קבוצת פייסבוק מצליחה