#זוםעל: הגרלות אינטרנטיות ככלי שיווקי – משמעויות משפטיות

כולנו מכירים את שיתופי הפוסטים של הגרלות פייסבוק. בית עסק מציע לעוקביו הזדמנות להשתתף בהגרלה על מוצר או שירות נחשק. כל מה שעליהם לעשות הוא לשתף את הפוסט, להתחיל לעקוב אחרי העמוד ופעולות נוספות שבעל העסק מרוויח מהן חומר גלם שיווקי מצוין לצורך צביעת קהלים, העלאת החשיפה וכן הלאה.

ככל שתופעת ההגרלות נהיית נפוצה יותר כך גם המידע החלקי ולעיתים המוטעה שקיים לגבי ההגבלות החוקיות שקיימות על קיום הגרלות פייסבוק. רוב בעלי העסקים מונעים משיקולים עסקיים-שיווקיים נכונים, אך כלל לא מודעים לכך שהם עוברים על החוק.

הגיע הזמן לעשות סדר בכל מה שנוגע לחוקיות קיום הגרלות פייסבוק, איסנטגרם וברשתות חברתיות בכלל. בהרצאה בת שעה אנחנו נבין בדיוק מה היא הגרלה, מה התנאים החוקיים לקיומה של הגרלה, נבין לעומק ובעזרת דוגמאות מה המשמעות המעשית של קיום הגרלה, ונדבר על דרכים חוקיות אלטרנטיביות להשגת היעדים השיווקיים שלנו.

ההרצאה מיועדת לבעלי עסקים המפעילים ערוצים שיווקיים ברשתות חברתיות ולאנשים העוסקים בקידום דיגיטלי ברשתות חברתיות.

על המרצה:

מייעצת לבעלי עסקים על ההיבטים המשפטיים בניהול עסק עצמאי ומנהלת את קבוצת הפייסבוק שואלים עו"ד בכיף. ההרצאה אינה מהווה ייעוץ משפטי, עסקי, שיווקי או אחר, ולא תחליף לייעוץ כאמור. כל הזכויות שמורות לעו"ד אביב דקל.