קורס מוקלט ללמידה עצמיתהקורס השלם ליצירה, שיווק ומכירת קורסים ומוצרי ידע דיגיטליים

קורס יסודי ומקיף בן כ-12 שעות לימוד, שבו תלמדו איך לתכנן, ליצור ולמכור קורס דיגיטלי. בין תכני הקורס: איך לבחור נושא למוצר דיגיטלי, כיצד לבנות מערך שיעור, המלצות על ציוד טכני וכלים (תוכנות עריכה) ובעיקר - כיצד לשלב את המוצרים הדיגיטליים שלכם בתוך האסטרטגיה הרחבה של העסק ולמכור אותם בהצלחה

מחיר הקורס: 700 ש"ח.
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

מוצרי ידע דיגיטליים יכולים לשמש ככלי שיווקי למשיכת לקוחות חדשים, וגם כמקור הכנסה, על ידי הפיכת הידע שלכם לשיעורים, קורסים וסדנאות מקוונים בתשלום. הם מאפשרים לנו מגוון אינסופי של אפשרויות, ומציעים מנעד רחב - ממוצרי חינם, דרך מוצרי כניסה למשפך ועד מוצרי פרימיום יוקרתיים.

מוצרי ידע דיגיטליים משלבים את הידע, הניסיון, הכישרון והמיומנויות שלכם, יחד עם הבנת הצרכים של קהל היעד והבנת מיקום המוצר במארג השיווקי והעסקי שלכם. הם עוזרים לכם ליצור קשר עם קהל חדש, להעמיק את הקשר עם העוקבים והלקוחות שלכם, לבנות אוטוריטה ולשפר את ביצועי השיווק וכמובן - מגדילים את ההכנסות שלכם.

"יצירה, שיווק ומכירת קורסים ומוצרי ידע דיגיטליים" הוא קורס ייחודי ומקיף שילמד אתכם איך לתכנן, ליצור, לשווק ולמכור מוצרי ידע דיגיטליים - מרמת מתחילים ועד מתקדמים. מהרצאות לייב בפני קהל, דרך סדרות סרטונים ועד קורסי פרימיום מוקלטים בתשלום - נלמד עשרות סוגים וסגנונות של מוצרי ידע, ואת כל מה שצריך לדעת כדי ליצור אותם.

בקורס נלמד כיצד לבחור נושאים למוצרים דיגיטליים בחינם ובתשלום, איך לערוך מחקר שוק ובדיקת כדאיות לפני שמפתחים את המוצר המלא, נכיר פורמטים מגוונים ושונים, נלמד על שיטות תמחור ושיווק, ונעסוק בכל ההיבטים הטכניים - פיתוח תוכנית הלימודים, יצירת המצגת, צילום ווידאו, הקלטת אודיו, עריכה וכן פלטפורמות לפרסום, הפצה ומכירה של המוצרים שנפתח בקורס.

קורס זה הועבר בלייב מול קהל בכיתה וירטואלית, וכלל קבוצת לימוד ודיון. עמוד זה משמש למכירת הקלטות הקורס בלבד, והמחיר אינו כולל השתתפות בקבוצת הלמידה.

הקורס מורכב מ-7 שיעורים באורך שבין שעה ורבע לשעתיים (סה"כ כ-12 שעות לימוד).

 

ברכישת הקורס תקבלו:

  • גישה מיידית לצפייה בכל שיעורי הקורס שהוקלטו בשידור חי בכיתה וירטואלית ללא הגבלת זמן (ניתן לחזור בכל שלב ולצפות בתכנים דרך אתר הלמידה).
  • חוברת נלווית לכל שיעור הכוללת את תכני המצגת ומידע נוסף לפי הצורך.
  • חומרי עזר להורדה, כולל סיכום כתוב של כל השיעורים וקובצי אקסל לתכנון קורס/מוצר דיגיטלי.
  • אינספור המלצות, טיפים וכלים שחשוב להכיר, מניסיוני ביצירה ומכירה של מוצרי ידע דיגיטליים ומתוך מחקר מעמיק של השוק לצורך פיתוח קורס זה ולצורך עבודתי כיוצר ומוכר קורסים.

 

סילבוס הקורס והשיעורים

 

מבוא - ברוכים הבאים לעולם המופלא של מוצרי הידע הדיגיטליים

ביחידה זו נכיר את סוגי המוצרים השונים, נראה דוגמאות מעוררות השראה לקורסים וסדנאות שכדאי להכיר, נלמד על השלבים השונים שבהם נשתמש במוצרי ידע דיגיטליים, על הסיבות שגורמות לאנשים לרכוש מוצרים דיגיטליים (בעוד שכל המידע זמין בחינם ברחבי הרשת) ונקפוץ למים עם מיפוי הנושאים למוצר הדיגיטלי שתפתחו במהלך הקורס.

 

יחידה 1 - מודלי תמחור, משפכי שיווק ומכירה

ביחידה זו נדון בסוגי מוצרים בחינם ובתשלום, נלמד מתי כדאי ליצור מוצרים חינמיים (ומאיזה סוג והיקף), ומתי נשתמש במוצרים בתשלום (ובאיזה מחיר). נענה על שאלות מהותיות כמו "איזה ידע לתת בחינם, ואיזה למכור בתשלום" ונכיר משפכים שיווקיים לקידום ומכירה של קורסים דיגיטליים.

בחלקה השני של היחידה נדון במוצרי pre-sale ו-post-sale, על מוצרי onboarding לקליטת לקוחות חדשים בעסק ועל מוצרי פרידה / סיום פרויקט (כמו הדרכות לשימוש במוצר/שירות לאחר הרכישה, וכדומה).

 

יחידה 2 - פורמטים ובחירת הנושא למוצר

ביחידה זו נכיר פורמטים שונים של מוצרי ידע דיגיטליים, קורסי וידאו מלא וקורסי מצגת, סגנונות צילום ועריכה ומגוון רחב של השראות ומקרי מבחן שמהם תוכלו לבחור את הפורמטים המתאימים לעסק שלכם - ואף ליצור פורמטים חדשים משלכם דרך הכלים שנקבל בקורס.

משם נמשיך לדיון בשאלה "איך לבחור איזה מוצר לפתח". נכיר את הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון כאשר יוצאים לפיתוח מוצר חדש, ונאפיין את המוצר הדיגיטלי הראשון שנפתח בקורס.

 

יחידה 3 - קהל היעד, מתחרים ובדיקת כדאיות

יחידה זו נפתחת בדיון על קהל היעד, אפיונו והבנת צרכיו. נלמד על תיקוף הרעיון ובדיקת סיכויי ההצלחה של המוצר, לרבות מחקר מתחרים וביצוע בדיקת צורכי קהל בשטח.

 

יחידה 4 - קופצים למים (או: כל הטכנולוגיות שאתם צריכים)

מכאן הדברים מתחילים להיות הרבה יותר אינטנסיביים עבורכם, כי זו הנקודה שבה נקפוץ למים ונתחיל ליצור את מוצר הידע הדיגיטלי שלכם.

בפתיחת היחידה נלמד על בניית תוכניות לימוד ומערכי שיעור (אאוטליין) אפקטיביים, כיצד לארגן את החומר הלימודי וכיצד ליצור תוכן שיעורר מעורבות של הלומדים ויגרום להם להשתמש במוצר שרכשו (במקום שיעלה אבק על המדף באתר שלכם).

בהמשך היחידה נדון בהיבטים הטכנולוגיים של הפקת מוצר ידע דיגיטלי מוקלט / לייב:

  •  כלים לבנייה ועיצוב של מצגות
  • צילום וידאו והקלטת אודיו: איזה מצלמות צריך? איזו תאורה? איזה מיקרופון? נכיר פתרונות בסיסיים וזולים, ועד מוצרי פרימיום, וכיצד לבחור מתוכם.
  • המלצות על מוצרים, כלים ותוכנות לצילום, לכידת מסך, שיפור תמונה ועריכה.
  • פלטפורמות אחסון ומכירה - אתרי קורסים בארץ ובחו"ל, כלים לאחסון והפצת סרטי וידאו, אחסון עצמאי של הווידאו ועוד.

המשתתפים יקבלו סקירה מקיפה של מגוון האפשרויות בשוק, מרמת מתחילים בחינם או בעלות נמוכה, ועד רמה חצי-מקצועית, וכן ילמדו כיצד לבחור את רמת ההשקעה הנדרשת למוצר ולעסק שלהם.

שימו לב: מטרת השיעור - למפות עבורכם את האופציות ולעזור לכם לקבל החלטות מעשיות, מול אינספור האפשרויות הקיימות בשוק. השיעור לא כולל הדרכה מעשית על תוכנות ספציפיות, אלא סקירה של האפשרויות הקיימות והכוונה להדרכות מקצועיות (בחינם או בתשלום סמלי) על הכלים הנלמדים.

 

יחידה 5 - איך לשווק בהצלחה את הקורס שלכם

ביחידה זו נעסוק בהיבטים השיווקיים של המוצר הדיגיטלי אותו פיתחתם בקורס. נפתח בסוגיות של תמחור המוצר לקהל היעד ומציאת המחיר המתאים (לרבות טיפול בסוגיות של תמחור/יוקרה ומיצוב).

נדבר על המרכיבים החשובים של דף המכירה / דף הנחיתה לקידום הקורס שלכם, ונכיר כלים שיווקיים שעוזרים לשיפור ההמרות ומעלים את מספר המכירות של המוצר הדיגיטלי.

 

אינפוגרפיקות ואייקונים: Designed by Freepik from www.flaticon.com