אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים.
בשיעור מוקלט זה אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.
אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים. יחסי הציבור יכולים לספק מקור נוסף לחשיפה עבור העסק שלנו ובאמצעות עבודה מול אמצעי התקשורת נוכל להגיע לקהלים המתאימים עבורנו.
בהדרכה מוקלטת זו אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.
דוגמאות להישגים של תלמידי הסדנה:
מה תלמדו בהדרכה:
ועוד מגוון רחב של כלים וטיפים מוצלחים.
משך ההדרכה: כשעה וחצי.
המצגת כוללת כ-45 עמודים של תוכן מושקע, קישורים רלוונטיים ומעוררי השראה, כלים שימושיים שכדאי להכיר, אינספור טיפים קטנים וגדולים.
על המרצה:
טל איתן הוא יועץ אסטרטגי ושיווקי מבוקש ומרצה למקצועות השיווק והאסטרטגיה, ממקימי גופי התקשורת ynet ומאקו (שידורי קשת).
בעל תואר שני במחקר התרבות מאוני' ת"א ותואר שני נוסף במדעי המידע מאוני בר-אילן, דוקטורנט וחוקר.