#זוםעלשיעור מתקדם במסחר מקוון: רימרקטינג ומודעות דינאמיות בפייסבוק וגוגל

שיעור חינמי על שימושים מתקדמים בכלי הפרסום של גוגל ופייסבוק לקידום העסק שלכם. בשיעור נלמד על היתרונות של קטלוג מוצרים ואיך להקים קמפיינים לקידום ממומן של הפריטים באופן אוטומטי וחכם לקהל המתאים והמדויק לכם.

שיעור מקיף בנושא כלים מתקדמים במסחר מקוון וקידום ממומן ברשת הפרסום של גוגל ופייסבוק.

השיעור יכלול את המרכיבים הבאים:

  • למה - מה היתרונות של קטלוג מוצרים בשתי הפלטפורמות בדגש על רימרקטינג דינמי, מודעות שופינג בגוגל ומודעות דינמיות שאינן רימרקטינג בפייסבוק.
  • מה - מה נדרש בשביל ליישם את זה ברמה הטכנולוגית ומדוע הרבה עסקים מוותרים על זה למרות שזה פוגע ביתרון שלהם.
  • איך - באיזה מסרים להשתמש + ניגע קטנה בתוספים לוורדפרס/שופיפיי כי אחרת זה סופר טכני (אולי נכנס טיפה לתוך ממה כדאי להימנע).
  • מתי - רלוונטי תמיד, אבל חשוב במיוחד להגברת המכירות של נובמבר-דצמבר. בכל גל מכירות שכזה בעלי עסקים מתכוננים יותר ברמה הטכנולוגית והיתרון התחרותי פוחת אז עדיף מוקדם מאשר מאוחר.

ההרצאה מיועדת לבעלי עסקים שמנהלים מסחר מקוון באתר שלהם (למכירת מוצרים בעיקר, או שירותים בהתאמות קלות), ושמשתמשים - או שוקלים להשתמש - בקידום ממומן בפייסבוק או/ו בגוגל. מי שיפיק מזה את מירב התועלת הם בעלי עסקים עם כמות גדולה של מוצרים, ובעלי תקציבי פרסום משמעותיים. עם זאת, בהרצאה יינתנו כלים המתאימים גם לבעלי עסקים קטנים.

על המרצה: איתמר דור-און הוא יועץ המתמחה במסחר מקוון ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשיווק.