קורס יחסי ציבור וחשיפה במדיה

קורס מוקלט ללמידה עצמיתסדנה מעשית: איך לעשות יחסי ציבור ולהשיג חשיפה במדיה

אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים.

בשיעור מוקלט זה אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.

מחיר הקורס: 50 ש"ח.
בהנחיית טל איתן
מתלבטים לגבי הקורסים? רוצים סיוע פרטני? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלי
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים. יחסי הציבור יכולים לספק מקור נוסף לחשיפה עבור העסק שלנו ובאמצעות עבודה מול אמצעי התקשורת נוכל להגיע לקהלים המתאימים עבורנו.

בהדרכה מוקלטת זו אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.

מה תלמדו בהדרכה:

  • כיצד לאתר שמות, טלפונים ומיילים של עיתונאים ובלוגרים - ואיך פונים אליהם בצורה ידידותית ולא פולשנית.
  • איך כותבים נכון הודעה לעיתונות שתשיג תגובה ותזכה אתכם בחשיפה בחינם במדיה.
  • כיצד לבנות מאמר שיווקי יעיל לפרסום במקומון / בלוג.
  • איך בונים אוטוריטה וסמכות מקצועית בעזרת מדורי תוכן בעיתונות הכתובה והמשודרת. 
  • שימוש בלינקדאין לבניית מערך יח"צ.
  • שימוש בצילומי מוצר (פקשוטים) למדורי כרוניקה ומאמרים מאגדים ("10 המוצרים הלוהטים של הקיץ" ו"15 פריטי עיצוב בוורוד פוקסיה").
  • שאלות ותשובות בנושא יחסי ציבור והשילוב שלהם במערך השיווקי.

ועוד מגוון רחב של כלים וטיפים מוצלחים.

משך ההדרכה: כשעה וחצי.
המצגת כוללת כ-45 עמודים של תוכן מושקע, קישורים רלוונטיים ומעוררי השראה, כלים שימושיים שכדאי להכיר, אינספור טיפים קטנים וגדולים.

הנה כמה דוגמאות קטנות מתוך המצגת: