הפכו את הידע שלכם למקור הכנסה עם קורס יסודי ומקיף בן כ-12 שעות לימוד, שבו תלמדו לתכנן, ליצור ולמכור קורס דיגיטלי.
בין תכני הקורס: איך יודעים איזה מוצר לבנות, כיצד לבנות מערך שיעור, המלצות על ציוד טכני וכלים (תוכנות עריכה) ובעיקר - כיצד לשלב את המוצרים הדיגיטליים בתוך האסטרטגיה הרחבה של העסק ולמכור אותם בהצלחה.
🔥 מבצע סוף שנה: רק 200 ש"ח (במקום 700) לקורס המלא לפיתוח קורסים ומוצרי ידע דיגיטליים
השנה גם אתם תוכלו ליצור ולמכור את הידע שלכם - בכיף 🥰
מוצרי ידע דיגיטליים יכולים לשמש ככלי שיווקי למשיכת לקוחות חדשים, וגם כמקור הכנסה, על ידי הפיכת הידע שלכם לשיעורים, קורסים וסדנאות מקוונים בתשלום. הם מאפשרים לנו מגוון אינסופי של אפשרויות, ומציעים מנעד רחב - ממוצרי חינם, דרך מוצרי כניסה למשפך ועד מוצרי פרימיום יוקרתיים.
מוצרי ידע דיגיטליים משלבים את הידע, הניסיון, הכישרון והמיומנויות שלכם, יחד עם הבנת הצרכים של קהל היעד והבנת מיקום המוצר במארג השיווקי והעסקי שלכם. הם עוזרים לכם ליצור קשר עם קהל חדש, להעמיק את הקשר עם העוקבים והלקוחות שלכם, לבנות אוטוריטה ולשפר את ביצועי השיווק וכמובן - מגדילים את ההכנסות שלכם.
"יצירה, שיווק ומכירת קורסים ומוצרי ידע דיגיטליים" הוא קורס ייחודי ומקיף שילמד אתכם איך לתכנן, ליצור, לשווק ולמכור מוצרי ידע דיגיטליים - מרמת מתחילים ועד מתקדמים. מהרצאות לייב בפני קהל, דרך סדרות סרטונים ועד קורסי פרימיום מוקלטים בתשלום - נלמד עשרות סוגים וסגנונות של מוצרי ידע, ואת כל מה שצריך לדעת כדי ליצור אותם.
הקורס מורכב מ-7 שיעורים באורך שבין שעה ורבע לשעתיים (סה"כ כ-12 שעות לימוד). ברכישה תקבלו גישה להקלטות, חוברות הלמידה וחומרי עזר רבים שיעזרו לכם לבנות - צעד אחר צעד - את כל השלבים בדרך למוצר הדיגיטלי שלכם.
בקורס נלמד כיצד לבחור נושאים למוצרים דיגיטליים בחינם ובתשלום, איך לערוך מחקר שוק ובדיקת כדאיות לפני שמפתחים את המוצר המלא, נכיר פורמטים מגוונים ושונים, נלמד על שיטות תמחור ושיווק, ונעסוק בכל ההיבטים הטכניים - פיתוח תוכנית הלימודים, יצירת המצגת, צילום ווידאו, הקלטת אודיו, עריכה וכן פלטפורמות לפרסום, הפצה ומכירה של המוצרים שנפתח בקורס.
ברכישת הקורס תקבלו:
מבוא - ברוכים הבאים לעולם המופלא של מוצרי הידע הדיגיטליים
ביחידה זו נכיר את סוגי המוצרים השונים, נראה דוגמאות מעוררות השראה לקורסים וסדנאות שכדאי להכיר, נלמד על השלבים השונים שבהם נשתמש במוצרי ידע דיגיטליים, על הסיבות שגורמות לאנשים לרכוש מוצרים דיגיטליים (בעוד שכל המידע זמין בחינם ברחבי הרשת) ונקפוץ למים עם מיפוי הנושאים למוצר הדיגיטלי שתפתחו במהלך הקורס.
יחידה 1 - מודלי תמחור, משפכי שיווק ומכירה
ביחידה זו נדון בסוגי מוצרים בחינם ובתשלום, נלמד מתי כדאי ליצור מוצרים חינמיים (ומאיזה סוג והיקף), ומתי נשתמש במוצרים בתשלום (ובאיזה מחיר). נענה על שאלות מהותיות כמו "איזה ידע לתת בחינם, ואיזה למכור בתשלום" ונכיר משפכים שיווקיים לקידום ומכירה של קורסים דיגיטליים.
בחלקה השני של היחידה נדון במוצרי pre-sale ו-post-sale, על מוצרי onboarding לקליטת לקוחות חדשים בעסק ועל מוצרי פרידה / סיום פרויקט (כמו הדרכות לשימוש במוצר/שירות לאחר הרכישה, וכדומה).
יחידה 2 - פורמטים ובחירת הנושא למוצר
ביחידה זו נכיר פורמטים שונים של מוצרי ידע דיגיטליים, קורסי וידאו מלא וקורסי מצגת, סגנונות צילום ועריכה ומגוון רחב של השראות ומקרי מבחן שמהם תוכלו לבחור את הפורמטים המתאימים לעסק שלכם - ואף ליצור פורמטים חדשים משלכם דרך הכלים שנקבל בקורס.
משם נמשיך לדיון בשאלה "איך לבחור איזה מוצר לפתח". נכיר את הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון כאשר יוצאים לפיתוח מוצר חדש, ונאפיין את המוצר הדיגיטלי הראשון שנפתח בקורס.
יחידה 3 - קהל היעד, מתחרים ובדיקת כדאיות
יחידה זו נפתחת בדיון על קהל היעד, אפיונו והבנת צרכיו. נלמד על תיקוף הרעיון ובדיקת סיכויי ההצלחה של המוצר, לרבות מחקר מתחרים וביצוע בדיקת צורכי קהל בשטח.
יחידה 4 - קופצים למים (או: כל הטכנולוגיות שאתם צריכים)
מכאן הדברים מתחילים להיות הרבה יותר אינטנסיביים עבורכם, כי זו הנקודה שבה נקפוץ למים ונתחיל ליצור את מוצר הידע הדיגיטלי שלכם. בפתיחת היחידה נלמד על בניית תוכניות לימוד ומערכי שיעור (אאוטליין) אפקטיביים, כיצד לארגן את החומר הלימודי וכיצד ליצור תוכן שיעורר מעורבות של הלומדים ויגרום להם להשתמש במוצר שרכשו (במקום שיעלה אבק על המדף באתר שלכם).
בהמשך היחידה נדון בהיבטים הטכנולוגיים של הפקת מוצר ידע דיגיטלי מוקלט / לייב:
המשתתפים יקבלו סקירה מקיפה של מגוון האפשרויות בשוק, מרמת מתחילים בחינם או בעלות נמוכה, ועד רמה חצי-מקצועית, וכן ילמדו כיצד לבחור את רמת ההשקעה הנדרשת למוצר ולעסק שלהם. שימו לב: מטרת השיעור - למפות עבורכם את האופציות ולעזור לכם לקבל החלטות מעשיות, מול אינספור האפשרויות הקיימות בשוק. השיעור לא כולל הדרכה מעשית על תוכנות ספציפיות, אלא סקירה של האפשרויות הקיימות והכוונה להדרכות מקצועיות (בחינם או בתשלום סמלי) על הכלים הנלמדים.
יחידה 5 - איך לשווק בהצלחה את הקורס שלכם
ביחידה זו נעסוק בהיבטים השיווקיים של המוצר הדיגיטלי אותו פיתחתם בקורס. נפתח בסוגיות של תמחור המוצר לקהל היעד ומציאת המחיר המתאים (לרבות טיפול בסוגיות של תמחור/יוקרה ומיצוב).נדבר על המרכיבים החשובים של דף המכירה / דף הנחיתה לקידום הקורס שלכם, ונכיר כלים שיווקיים שעוזרים לשיפור ההמרות ומעלים את מספר המכירות של המוצר הדיגיטלי.
בשורה התחתונה
זהו קורס מקיף ויסודי שעזר לאנשים רבים - מתחילים כמו גם כאלו שכבר יש להם מוצרים דיגיטליים - למצוא ולבחור נושא לקורס, לבנות קורסים משובחים ובעיקר, למכור אותם בהצלחה לקהל. אני מזמין אתכם ללמוד אותו ולתרגם את הכשרון, הידע והניסיון שלכם לכלי שיווקי, ועם העבודה הנכונה, גם למקור הכנסה יציב ואמין.
להתייעצות בנוגע להתאמת הקורס לצרכים שלכם, אפשר לכתוב לי מייל או לשלוח ווטסאפ למספר 0526969860 ואשמח לעזור.