קורס קידום ממומן בפייסבוק

המציאון: 50 ש"ח בלבד / קורס קידום ממומן בפייסבוק - ממתחילים למתקדמים

למדו לערוך קמפיינים מוצלחים בפייסבוק, לבנות קהלים מתקדמים, לעשות ניסויים ואופטימיזציה ולשפר משמעותית את ביצועי הקידום הממומן שלכם.
רכשו את קורס 'קידום ממומן בפייסבוק ממתחילים למתקדמים' במחיר מוזל משמעותית, עקב שינויים עיצוביים (בעיקר) שהוכנסו לאחרונה במנהל המודעות.

הקורס מורכב מ-5 שיעורים מוקלטים בני שעתיים (10 שעות סה"כ), נפתח ברמת מתחילים ומסתיים בפרקים מתקדמים בקידום ממומן.

מחיר הקורס: 900 ש"ח 50 ש"ח.
בהנחיית טל איתן
מתלבטים לגבי הקורסים? רוצים סיוע פרטני? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלי
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

קורס מעשי וממוקד המלמד כיצד לערוך קידום ממומן בפייסבוק, לבנות אסטרטגיה יעילה לקידום ממומן וליישם אותה בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק.

בקורס תלמדו איך לבנות קמפיינים אפקטיביים, כיצד לנתח תוצאות קמפיין, איך לקבוע תקציבים, לשפר ביצועים (אופטימיזציה) ואיך ליצור מודעות יעילות וממירות. הדגש בקורס הוא על תהליכי התכנון והחשיבה האסטרטגיים, בניית המשפכים והוצאתם לפועל, צעד אחר צעד, מול מנהל המודעות של פייסבוק.

הקורס מיועד לאנשים שרוצים ללמוד לעשות קידום ממומן בפייסבוק בצורה יעילה וחכמה, בין אם יש לכם ניסיון קודם במערכת הפרסום או שזו ההתנסות הראשונה שלכם איתה. 

הקורס כולל חמישה שיעורים בני שעתיים כל אחד - סה"כ 10 שעות הדרכה אינטנסיביות ומקיפות. לאחר הרכישה תקבלו גישה מיידית לכל שיעורי הקורס. התכנים יהיו זמינים לכם לצפייה ללא הגבלת זמן (ותוכלו גם להוריד אותם למחשב האישי שלכם לשימוש עתידי).

חשוב לדעת: הממשקים המוצגים בגרסה זו אינם מעודכנים לעדכון העיצוב האחרון של פייסבוק, ולכן המוצר נמכר במחיר סמלי של 50 ש"ח במקום 900 ש"ח. קיימים מספר הבדלים במבנה וצבעוניות ממשק המודעות אך הלוגיקות והכלים העיקריים נותרו כמעט ללא שינוי.

פייסבוק משנים את ממשקי הניהול שלהם על בסיס קבוע. על פי רוב, מדובר בשינויים קטנים ותכופים. עקרונות הליבה של המערכת - כמו גם הממשקים הבסיסיים שלה - נותרו יציבים לאורך הזמן. הקורס מלכתחילה לא מתמקד בממשקים אלא בלוגיקות של תכנון הקמפיינים, בחשיבה אסטרטגית ופרסומית ובשיטות עבודה שרלוונטיות (ואף חשובות) היום יותר מתמיד. לכן אני ממשיך להציע את הקורס למכירה ומקבל עליו משובים מצויינים מהתלמידים שרוכשים אותו (תוכלו להתרשם בעצמכם בהמשך :)).

מה תדעו בסיום הקורס:

  • להקים קמפיין שיווקי / מכירתי משלב התכנון ועד לשלב היישום.
  • לבנות קהלי יעד המתאימים לעסק שלכם ולחקור את הביצועים של כל אחד מהם.
  • להריץ קידום ממומן אפקטיבי להגדלת החשיפה ושיפור ביצועי מכירה.
  • להשיג תוצאות טובות יותר בעבור התקציב שלכם.
  • לקבוע תקציבים ולבדוק החזר השקעה (ROI).
  • לבנות קמפיינים מתקדמים שכוללים רימרקטינג ושיטות טרגוט מתקדמות.
  • כלים שיעזרו לכם להבין איזה סוג של תוכן פרסומי הקהל שלכם מעדיף ואיזה סוג מודעות עובדות עבורכם.
  • עשרות טיפים ושיטות לתכנון אסטרטגי נכון של קמפיינים בפייסבוק.

למי מתאים הקורס:

  • בעלי עסקים המנהלים את השיווק שלהם בעצמם ומעוניינים לפרסם בפייסבוק אך לא יודעים כיצד לעשות זאת / מפחדים להתחיל.
  • אנשים שהעלו בעבר קמפיינים בפייסבוק אבל לא השיגו תוצאות רצויות או מרגישים שלא מיצו את הפוטנציאל של הכלי.
  • סוכנויות ומפרסמים שעורכים קמפיינים בפייסבוק עבור לקוחותיהם ומעוניינים לקבל מבט אסטרטגי מעמיק על תכנון וניהול קמפיינים. 
  • כל מי ששוקל/ת להשתמש בקידום ממומן (PPC) בפייסבוק, ורוצה לדעת לקראת מה הוא נכנס.

מה הופך את הקורס לבסט-סלר

קורס זה נרכש על ידי מאות עסקים בשנה, והוא מקבל משובים נפלאים. השילוב בין תוכן משובח לבין מחיר נמוך ונגיש הופך את הקורס הזה, כמו כל הקורסים שלי, להשקעה משתלמת במיוחד לעסק הקטן. כל הקורסים שתקנו אצלי מושקעים ואיכותיים, ללא הגבלת זמן (כדי שתוכלו ללמוד בנוחות ולחזור אליהם גם בעתיד) וכוללים חומרי עזר רבים ומגוונים שיעזרו לכם במהלך הלמידה.

התוצאות ניכרות בשטח :) הנה דוגמה לאחד המשובים על הקורס, של לקוחה שעורכת קמפיינים עבור הלקוחות שלה ושיפרה משמעותית את ביצועי הקמפיינים בזכות ההדרכה בקורס. תוכלו לקרוא עוד עשרות המלצות על הקורס הזה והקורסים שלי, באופן כללי, בדף של כאן עובדים בכיף בפייסבוק:

מבנה הקורס ותכני השיעורים (משך כל שיעור כשעתיים):

שיעור 1 - היכרות עם מערכת הפרסום של פייסבוק ומושגי בסיס, סקירת ממשקי חשבון פרסום והגדרות ראשוניות. בניית משפכים שיווקיים לצורך תכנון קמפיינים.
עבודה מעשית: תכנון מבנה קמפיין, עיצוב מודעות ראשונות והיכרות עם סוגי הפרסום הזמינים לנו בפייסבוק.

שיעור 2 - קהלי יעד - איך בונים קהלי יעד, מהו הקהל הנכון עבורי, פילוחים וצביעת קהלים למתחילים.
עבודה מעשית: בניית קהלי יעד בממשק המודעות של פייסבוק, מחקר קהלי יעד.

שיעור 3 - קמפיינים, קבוצות מודעות ומודעות - תכנון קמפיין ויישומו, הנעות לפעולה, תקציבים.
עבודה מעשית: יצירת הקמפיינים הראשונים והעלאתם לאוויר בהדרכה צמודה, שלב אחר שלב. 

שיעור 4 - ניתוח תוצרי קמפיין, הערכה ושיפור ביצועים, מחקר קהלים, אופטימיצזיה למודעות ולאסטרטגיה. 
עבודה מעשית: ניתוח בכמה שכבות של תוצאות הקמפיין, שינוי הקמפיין לפי התוצאות, הוזלת עלות הפרסום והגדלת התוצרים.

שיעור 5 - קהלי יעד (מתקדם) - בניית קהלים מתקדמים, צביעת קהלים וקהלי רימרקטינג, בניית lookalike, מחקר קהלים.
עבודה מעשית: בניית קהלי יעד מתקדמים לפי משפכים שיווקיים ובניית קמפיין רימרקטינג.

מחירים ותנאים:

  • כאמור, מאז הקלטת הקורס חלו שינויים בממשקי פייסבוק ולכן מוצר זה נמכר במחיר סמלי שלא משקף את היקף החומר ואיכותי.
  • התשלום כולל גישה לתכנים המוקלטים בלבד, ואינו כולל תמיכה או מענה לשאלות פרטניות (ניתן לרכוש בתוספת תשלום). 
  • במהלך הקורס מומלץ שיהיה לכם דף עסקי בפייסבוק וחשבון מודעות עם אמצעי תשלום פעיל, כדי שתוכלו לבצע את התרגילים וליישם את החומר הנלמד. יש להטמיע את הפיקסל של פייסבוק באתר/דף נחיתה שלכם כדי ליישם את התוכן הנלמד בשיעור 5.
  • הרכישה אינה מוגבלת בזמן: ניתן לשוב וללמוד את הקורס גם בעתיד, ללא הגבלה וגם להוריד אותו למחשב/נייד לשימוש עתידי.
  • רוכשי הקורס במציאון יוכלו לקנות את המהדורה המעודכנת של קורס קידום ממומן בפייסבוק בגרסת הלייב או בגרסה המוקלטת בהנחה משמעותית. 

מחיר הקורס המלא: 900 ש"ח. מחיר פיינל-סייל אחרון: 50 ש"ח בלבד.