איך לתכנן, להקים ולנהל קבוצת פייסבוק שיווקית

♥ לומדים שיווק בכיף עם טל איתןהקורס להקמה וניהול קבוצת פייסבוק עסקית רווחית

קורס מוקלט ללמידה עצמית ללא הגבלת זמן, בו תלמדו איך לתכנן, לבנות ולנהל קבוצת פייסבוק רווחית.

בין אם אתם רוצים להקים קבוצה חדשה או לשדרג את הקיימת, הקורס ילמד אתכם לבנות קהילה אטרקטיבית, ליצור מעורבות ופעילות ואיך להמיר את הפעילות להכנסות.

מחיר הקורס: 500 ש"ח 250 ש"ח. ניתן לחלק ל-3 תשלומים.
בהנחיית טל איתן
יש לכם שאלה לגבי הקורס? רוצים להתייעץ? כתבו לי בווטסאפ ואשמח לעזור
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

שימו לב: במהלך שנת 2024 יוצע קורס חדש לניהול קהילות עסקיות, ולכן הקורס הנוכחי נמכר ב-50% הנחה, 250 ש"ח בלבד. תלמידים שרוכשים את הקורס הנוכחי החל מה-1/8/23 זכאים להנחה של 250 ש"ח ברישום לקורס החדש, כך שהמחיר שתשלמו כעת יתקזז ממחיר הקורס העתידי, במידה ותרצו לרכוש אותו.

למדו איך לנהל קבוצת פייסבוק יעילה לקידום העסק, המוצרים או/ו השירותים שלכם :)

כל אחד יכול לפתוח קבוצת פייסבוק - אבל להקים קהילה פעילה, שוקקת ורווחית - זה כבר משהו למקצוענים.
בדיוק לשם כך יצרתי את הקורס הזה, שילמד אתכם בצורה יסודית איך לנהל קהילה שיווקית עבור העסק שלכם.
הקורס מבוסס על הניסיון המקיף שלי בניהול קהילות עסקיות רווחיות מאוד, עבורי ועבור הלקוחות שלי, כמו גם העבודה המחקרית אקדמית שלי בתחום. בוגרי הקורס הקימו קבוצות חדשות ורווחיות וגם שדרגו קהילות קיימות - בזכות ארגז הכלים הרחב שהוא מציע ללומדיו.

בקורס נלמד כיצד מתכננים, יוצרים ומנהלים קהילה בכלל, וקהילת פייסבוק בפרט. הקורס משלב כלים טכנולוגיים, היכרות עומק עם הפיצ'רים השונים שפייסבוק מציעים לנו, מגוון רחב של טיפים מניסיון של קהילות פייסבוק רווחיות ופעילות ביותר, ובנוסף, גם היבטים סוציולוגיים מתחום מחקר התרבות ומדעי המידע (שתי ההתמחויות האקדמיות שלי) שעוזרים ליצור שיח, שפה ותרבות סביב קהילה עסקית ויתנו לכם זווית חדשה, מרעננת ומקורית על הנושא.

הקורס כולל ארבעה שיעורים בני שעתיים כל אחד (סה"כ 8 שעות לימוד), ותרגילים מעשיים ומניעים לפעולה שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהתכנים בקורס.

ברכישת מוצר זה תקבלו:

  • הקלטה של כל השיעורים בקורס (4 מפגשים בני שעתיים כ"א), שהתקיימו בשידור חי בפני קהל.
  • חוברת נלווית לכל שיעור הכוללת את תכני המצגת ומידע נוסף לפי הצורך.
  • חומרי עזר להורדה ושימוש עצמיים.
  • חברות בקבוצת מנהלי הקהילות הסגורה שלי, לדיון והתייעצות בין משתתפי הקורס.
  • אינספור המלצות, טיפים וכלים שחשוב להכיר, מניסיוני כמנהל קהילות פייסבוק וכמי שמלווה עסקים רבים המקימים ומפעילים קבוצות פייסבוק שיווקיות מצליחות ורווחיות.


מחיר הקורס המוקלט: 500 ש"ח.
לפרטים ומידע נוסף, ולבדיקת התאמה לקורס, צרו קשר (אפשר גם דרך דף הפייסבוק של כאן עובדים בכיף).

 

על המרצה: 
אני טל איתן, יועץ אסטרטגי ומרצה למקצועות השיווק, חוקר במחלקה למדעי המידע באוני' בר-אילן :) בעל תואר שני במחקר התרבות ותואר שני נוסף במדעי המידע, וכעת חוקר לקראת דוקטורט. מתמחה בסוציו-פסיכולוגיה של הרשת ובקהילות מקוונות (בדגש על קבוצות פייסבוק), ובמעט הזמן הפנוי מפרסם מאמרים ומחקרים בכתבי העת האקדמיים מהמובילים בעולם המחקר.

 

סילבוס הקורס ומבנה השיעורים:

 

הקורס בנוי מארבעה שיעורים מוקלטים הזמינים לצפייה מיידית.

יחידה 1 - גיבוש יסודות הקהילה

  1. מבוא והיכרות כללית עם תכני הקורס וצורת הלימוד.
  2. מהי קהילה, מהם מאפיינה ואלו פונקציות היא ממלאת.
  3. שימוש בקהילות ככלי שיווקי והייחוד של קהילות שיווק וקהילות מקוונות.
  4. גיבוש תשתיות הקהילה על בסיס תשעה עקרונות יסוד לבניית קהילה עפ"י מודל ה-Community Canvas:
    • מטרה,
    • זהות,
    • ערכים,
    • הגדרת הצלחה,
    • חוויה (כולל עיצוב חזות הקבוצה והשפה הגרפית והמילולית),
    • תפקידים,
    • חוקים וכללים,
    • פיקוח וניהול,
    • תקשורת.

יחידה 2 - תשתיות הקבוצה וניהול משתמשים

בשיעור 1 הגדרנו את 9 הסעיפים המהותיים לקהילה. בשיעור זה נבדוק את יישומם בפועל בקבוצה שלנו בפייסבוק דרך כלי הניהול השונים שפייסבוק מספקים, ועקרונות הניהול.

  • תשתיות הקבוצה - המרכיבים הקבועים ופונקציות ניהוליות, קביעת החלטות מאקרו לניהול הקבוצה.
  • תנאי סף להצטרפות ואישור חברים.
  • פעולות ניהול לטיוב הקהילה.

יחידה 3 - המודל העסקי וקהלי היעד

  1. הגדרת פרסונות לחברי הקבוצה הרצויים וחיבור למודל העסקי/שיווקי.
  2. איפה הלקוחות מסתובבים היום: מחקר מתחרים ויצירת תרשים מיצוב.
  3. אסטרטגיית השימושים והסיפוקים ויישומה בקבוצת פייסבוק פעילה:
    • אינטראקציה,
    • אינטגרציה וחיברות,
    • אסקייפיזם והירגעות,
    • צרכים רגשיים,
    • צרכים קוגניטיביים וצרכים כלכליים.
  4. סוגי התכנים השונים והתאמתם לקהלי היעד.

יחידה 4 - ניהול קבוצת פייסבוק מצליחה

  1. כלים ושיטות להגברת מעורבות בקבוצה.
  2. מגוון השראות לתפעול קבוצה פעילה ואפקטיבית.
  3. יצירת ערך ככלי למשיכת מצטרפים חדשים לקבוצה ולדיונים (מגנט מעורבות).
  4. חקר ביצועים לקבוצה - ניתוח סטטיסטיקות ונתוני שימוש שוטפים, יצירת דוחות ביצוע וניתוחם.