קהילה (אילוסטרציה)

#זוםעל מימון המון ככלי שיווקי, או איך לנהל קמפיין מימון המון מוצלח ללא קהילה

בהנחיית ריקי ברנר

שימו לב: התאריך החדש של הסדנה - 5/3/18 בשעה 10:30 עד 12:00.

בניגוד לדעה הרווחת - מימון המון הוא כלי מעולה לשיווק וגיוס כספים גם לאנשים אנונימים ללא קהילות גדולות.

במפגש #זוםעל זה אסביר את כל הדרך שעברתי עד ההצלחה – החל מהלמידה, תכנון הפרוייקט וניהולו בפועל - ברשתות החברתיות ובשטח.

המשתתפים יקבלו את העקרונות החשובים לניהול מוצלח של קמפיין מימון המון, ויכירו את הדרך שעשיתי מרגע ההחלטה עד לסיום ולתהודה שהקמפיין עשה ברשת. או, בקיצור, איך גרמתי לאנשים לראות ירח ולחשוב עליי :)

אשתף בתהליך מאחורי הקלעים ואתמקד בשלושה שלבים:

  1. שלב ההכנה – כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך.
  2. שלב התכנון – איך לתכנן קמפיין מימון המון מצליח.
  3. שלב הביצוע – איך לנהל קמפיין מימון המון ובאילו אסטרטגיות שיווק להשתמש.

על הקמפיין שלי: גייסתי את הסכום הדרוש להוצאת ספר אימון לילדים "הירח קרוב מתמיד", שמטרתו להכין את הילדים למגרש החיים ובאמצעותו הילדים בשיתוף ההורים לומדים כלים ומיומנויות אימון שונות: הצבת מטרות, גילוי החוזקות, ניהול רגשות ומחשבות, פתרון בעיות ועוד.

קצת עלי: ריקי ברנר, נשואה לאורון, אמא לאלין וליעד, הבעלים של "בית מאמן", יזמת חינוכית, מובילה ילדים ואנשים להגיע לירח שלהם.