מוצרים דיגיטליים להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה על העסק הקטן

הרצאה בחינם#זוםעל: מוצרים דיגיטליים להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה על העסק

משבר הקורונה העלה את הצורך בחלופה למפגשים פנים אל פנים והתקהלויות - ושינה לגמרי את האופן שבו עסקים שונים מתנהלים. מוצרים דיגיטליים - קורסים, סדנאות, מפגשי לייב ופגישות 1:1 - מסתמנים להיות אחד הכיוונים המעודדים שיעזרו לעסקים רבים לעבור את המשבר הנוכחי. בעזרת וירטואליזציה אנו יכולים לספק שירותים מבלי להיפגש פיזית עם הלקוחות, ולהמשיך לקיים את העסק (גם אם היום הוא מחייב מפגשים פנים אל פנים).

בהרצאה ממוקדת זו אציג בפניכם את היתרונות של מוצרים דיגיטליים והאופן שבו נוכל להשתמש בהם בשיווק ובפיתוח העסק שלנו בתקופת המשבר.

בהנחיית טל איתן

משבר הקורונה העלה למרכז הבמה את הצורך של עסקים רבים במוצרים דיגיטליים וכבר היום מחייב אנשים רבים לעבור להוראה ומפגשים מרחוק, כחלופה למפגשי פנים אל פנים. בתקופה של ביטולי עסקאות, הרשמות דלילות לקורסים וסדנאות והימנעות ממפגשים ופעילויות, המוצרים הדיגיטליים מסתמנים להיות אחד הפתרונות המובילים בהתמודדות עם השלכות משבר הקורונה.

בהרצאה ממוקדת זו אציג בפניכם את היתרונות של מוצרים דיגיטליים והאופן שבו נוכל להשתמש בהם בשיווק ובפיתוח העסק שלנו בתקופת המשבר.

נכיר סוגים של מוצרים דיגיטליים - כמו קורסים, סדנאות, מפגשים קבוצתיים ופגישות אחד על אחד, נדבר על קורסים מוקלטים מול קורסי לייב, ועל הדרך שבה נוכל לשלב את המוצרים שלנו בתוך המציאות המשתנה.

בשיעור אתן דוגמאות ומקרי מבחן מעניינים ולסיכום, תקבלו גם תרגיל לעבודה עצמית שיעזור לכם להחליט האם מוצרים דיגיטליים מתאימים לכם ואיזה מוצרים כדאי להתחיל לפתח.

הרצאה זו מבוססת על הרצאת המבוא מתוך הקורס השלם ליצירה, שיווק ומכירת קורסים ומוצרי ידע דיגיטליים. ההרצאה מונגשת לכם בחינם כחלק מפרויקט "קורונה בכיף", שבא לתמוך בעסקים קטנים בהתמודדות עם משבר הקורונה. לעוד הרצאות ומידע נוסף, הצטרפו לקבוצה.