משפך שיווקי הוא אחד הכלים המרכזיים בעבודת השיווק הדיגיטלי (ולא רק). בהרצאה זו אסביר מה זה בדיוק משפך שיווקי ואיך הוא מתרחש, איזה שלבים מרכיבים את המשפך ואיך להשתמש במשפכים שיווקיים כדי להגדיל את המכירות בעסק שלכם.
בהנחיית טל איתןמשפך שיווקי מגדיר את סדרת התהליכים שעובר אדם אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם, אך הוא עושה הרבה יותר מזה, בכל הקשור לשיווק. למעשה, מדובר באחד הכלים השיווקיים המשמעותיים והמרכזיים - והבנה שלו חשובה לניהול של כל עסק.
משפכים נוצרים באופן טבעי ונובעים מדפוסי צריכה אוניברסליים של בני-האדם, ובעזרת תכנון נכון ואסטרטגיית תוכן מתאימה, נוכל לרתום אותם לצורך הגדלת המכירות ושיפור הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
בהרצאה סקרתי את סוגי המשפכים השיווקיים שאנו עתידים לפגוש בעסק שלנו, דיברתי על חשיבות השלבים השונים והתאמת אפיק השיווק והתוכן למצבו המנטלי של הלקוח - והדגמתי כיצד נכון (וגם לא נכון) לדבר אליו בכל שלב ושלב.
ההרצאה התקיימה במסגרת חגיגות השנה לקבוצת הפייסבוק "אסטרטגיה שיווקית בכיף".
הרצאה זו הנה הרצאת מבוא לתחום המשפכים השיווקיים. להעמקת הידע בנושא, מומלץ לצפות בשיעור 7 - משפכים שיווקיים מתקדמים - בקורס שלי: "אסטרטגיה שיווקית: לבנות וליישם תוכנית שיווקית לעסק".