קורס מוקלטרשימת תפוצה בכיף: הדרכה ליצירת ניוזלטר שיווקי מנצח

רשימת תפוצה היא אחד הכלים השיווקיים היעילים, גם בימינו. בהרצאה מרוכזת בת שעתיים נלמד כיצד לתכנן את רשימת התפוצה המושלמת - אילו תכנים לכלול, איזה תהליכים מתרחשים ברמת המשתמש הבודד, נכיר מבנים לסוגים שונים של דיוורים, נלמד מדוע אנשים מצטרפים - וגם נוטשים - ואיך הופכים את רשימת התפוצה לאמצעי שיווקי עצמאי, בלתי-תלוי ורווחי

מחיר הקורס: 200 ש"ח.
קראו עוד על שיטת ההוראה שלי ועל מערכת הלימודים של כאן עובדים בכיף.

"אז מה, לעשות עוד ניוזלטר?"

זה אחד המשפטים הקבועים שאני שומע מלקוחות, כשאני מציע להם להקים רשימת תפוצה עבור הלקוחות שלהם. והאמת היא, שאני ממש לא מאשים אותם. גם תיבת המייל האישית שלי מתמלאת לעייפה במיילים פרסומיים, שיווקיים, מתוחכמים יותר ופחות, וכולם כולם מבקשים ממני לעשות דבר אחד - לקנות. זה מייגע, זה מעייף, וזה רחוק מלשרת אותי כצרכן. 

אבל יש גם ניוזלטרים אחרים, ואותם אני קורא בשקיקה ואפילו מחכה שינחתו בתיבה שלי. הם כוללים עדכונים מעניינים על תחומים שאני סקרן לגביהם. הם מרחיבים את אופקיי במידע חדש. הם משעשעים אותי בסיפורים קטנים ממאחורי-הקלעים של העסק והתעשייה. בקיצור, הם נותנים לי ערך, מיידי, כזה שגורם לי לפתוח, לקרוא, להקליק, ולפעמים גם לרכוש.

ניוזלטרים הם לא רק הכלי שבאמצעותו אתם יכולים לשגר לקהל שלכם מסרים פרסומיים, אלא לייצר איתו מערכת יחסים, אמיתית, עמוקה, מתמשכת. כזו ששמה אותו במרכז, ואת האינטרסים שלו. המכירה תבוא כבר אחר כך. ניוזלטרים הם כלי מצויין, כשיודעים לעבוד איתם, ובונים את המשפך השיווקי הנכון.

 

על ההרצאה

בהרצאה מקיפה ואינטנסיבית זו אני מסביר על שימושים שיווקיים מתקדמים בניוזלטרים. אסביר לכם איך אני ניגש לתכנן ניוזלטר מנצח עבור הלקוחות שלי, מה מעניין אותי ומה חשוב לי לעשות - כיועץ אסטרטגי אבל גם כלקוח, בעצמי - ואיזה תכנים כדאי לשלוח, למי ומתי.

נלמד מדוע אנשים מצטרפים לתפוצה ומדוע הם מאבדים עניין ומפסיקים לפתוח את הדיוורים שלנו (וגם, כמובן, מה אנחנו יכולים לעשות בנידון), מדוע הכותרת היא ממש לא הדבר המרכזי שצריך לחשוב עליו, בניגוד לכל מה שמספרים לכם, וכיצד אנחנו יוצרים מערכת יחסים אמיתית ועמוקה עם הלקוחות שלנו, ומעודדים אותם ליצור איתנו קשר (רמז: במקום לשים לינקים בתפוצה, עודדו את המשתמשים ללחוץ על כפתור ה-reply ולהתחיל לדבר אתכם. זה קל).

עוד נדבר על שימוש בניוזלטר ליצירה של משפכים שיווקיים, רשימות תפוצה אוטומטיות ו"אתגרי מייל" שאתם יכולים ליצור בקלות ובכיף כבר מחר בבוקר עבור הלקוחות שלכם - וכרגיל, דוגמאות והשראות מלא החופן.

משך ההרצאה: כשעה וחצי. ההרצאה הוקלטה בשידור חי בפני קהל. 
המצגת שתקבלו ברכישת ההקלטה כוללת כ-40 עמודים של תוכן מושקע, נתונים מחקריים ומגוון רחב של דוגמאות ותרשימי תפוצה שתוכלו ליישם בעסק שלכם.

תוספת:

כדי לעזור לכם לנסח את הטקסטים המושלמים עבור הניוזלטר שלכם, צירפתי לקורס זה פרק בחינם מתוך סדנת הכתיבה שלי - כתיבה שיווקית בכיף - ובו אני מדבר על מחסומי הכתיבה הנפוצים, ונותן המלצות להתמודדות איתם. אני מקווה ומאמין שהשיעור הזה (שאורכו כ-40 דקות) יעזור לכם לקבל השראה, להתמודד עם המכשולים, ולכתוב תוכן עבור רשימת התפוצה המשודרגת או החדשה שלכם.

 

הנה כמה דוגמאות קטנות מתוך ההרצאה: