טיק טוק TIK TOK בשיווק העסק הקטן

הרצאה בחינם#זוםעל: איך משתמשים ברשת החברתית טיקטוק (TikTok) לשיווק העסק הקטן

הרשת החברתית "טיקטוק" (TikTok) היא עולם מסקרן וחדש (יחסית) עבורנו, המשווקים, והיא מביאה איתה פוטנציאל רב לעסקים - בעיקר למי שפונה לקהל הנוער והילדים. בהרצאה חינמית זו תלמדו על טיקטוק, על מרכיבי האפליקציה ועל העולם שנוצר סביבה - ותכירו מגוון דרכים שבהן אפשר לשווק בה את העסק שלכם בקלות.

משך ההרצאה: כ-45 דקות וזמן לשאלות. השתתפות בחינם לחברי "אסטרטגיה שיווקית בכיף" וקוראי אתר "כאן עובדים בכיף".

בהנחיית שיר קצנל

הרשת החברתית "טיקטוק" (TikTok) היא עולם מסקרן וחדש (יחסית) עבורנו, המשווקים. בהרצאה חינמית לחברי קבוצת "אסטרטגיה שיווקית בכיף" תציג שיר קצנל איך בונים פרופיל טיקטוק אפקטיבי עבור העסק שלכם, תשתף בניסיון שלה כמשווקת ותציג דוגמאות לשימושים ברשת החברתית המסקרנת הזו.

מה נלמד במפגש?

ראשית, נלמד מה זה טיקטוק ומה מבדל אותה מרשתות חברתיות אחרות ואילו הזדמנויות היא מציגה לקהל העסקי. נבין מדוע זו הרשת החברתית הצומחת הגדולה בעולם ומה מיוחד דווקא בה, שמושך גם סלבריטאים ומותגים גדולים להיות חלק בחגיגה.

בהמשך השיעור נלמד את טיקטוק לעומק ונערוך היכרות עם האפליקציה עצמה, על כל מרכיביה:

  • מה זה עמוד הפור יו, איזה סוג תוכן אפשר למצוא שם?
  • איך עובד האלגוריתם של טיקטוק?
  • מה אלה טרנדים ואיך משתתפים בהם?
  • מי קהל היעד שנמצא בטיקטוק ומה העתיד של הטיקטוק?

לקינוח, נראה דוגמאות רבות לאופן שבו עסקים ובעלי עסקים משתמשים בטיקטוק כדי לקדם את עצמם, המותג שלהם והעסק שלהם - ולמה עכשיו זה הזמן הנכון להתחיל.

למי זה מיועד?

ההרצאה מיועדת לבעלי עסקים ויוצרי תוכן ששוקלים להתחיל לפרסם ולשווק דרך הטיקטוק מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן. מתאים בעיקר למי שקהל היעד שלו הם צעירים, נוער וילדים

על המרצה: 

מי אני? אני שיר קצנל, בת 35, נשואה ואמא לארז ופלג, עצמאית זה ארבע שנים ובעלת העסק עולם בת הים. נכנסתי לטיקטוק כדרך לקדם את העסק שלי ותוך חודשיים כבר השגתי 100,000 עוקבים באופן אורגני מבלי להשקיע שקל בפרסום ממומן. הסרטונים שלי מקבלים עשרות אלפי צפיות ולידים חמים התחילו להגיע. פיתחתי שיטה שמלמדת את כל העקרונות והטריקים שצריך כדי להפוך לטיקטוק מאסטר ולקדם את עצמך או את המוצר שלך בטיקטוק.