המטרה העיקרית בשיעור זה היא לתת לכם כלי נוסף לכתיבה שיווקית, דרך מודל קבלת ההחלטות. מטרת משנה של השיעור היא להראות לכם כיצד אנחנו יכולים לקחת מודלים מתחומים שונים ולא קשורים (במקרה הזה: מודל מתחום הפסיכולוגיה) כדי להשתמש בהם עבור השיווק שלנו.
בשיעור נלמד כיצד אנשים ניגשים לקבלת החלטות, ונכתוב תכנים מתאימים לכל אחד מהשלבים. על ידי יצירת תכנים המכסים את כל קשת השלבים, נשיג מעורבות גבוהה וגם המרות איכותיות וטובות.
כדי להפוך את החומר התיאורטי למעשי - הנה שני תרגילים נהדרים. אם משהו לא מסתדר לכם, לא ברור או סתם הסתבכתם, העלו שאלה בקבוצת הלימוד שלנו בפייסבוק ואשמח לעזור ולתת הסברים והבהרות ככל שרק צריך.
תרגיל מספר 5 - לחלקו הראשון של השיעור:
- בחרו את אחד המוצרים / שירותים בעסק שלכם, וכתבו עבורו טבלה שמאתרת את התהליך שעובר לקוח משלב זיהוי הצורך בקבלת ההחלטה (לרכוש) ועד לשלב שאחרי הרכישה והשימוש במוצר/שירות.
- שתפו את הטבלה שלכם בקבוצת הלימוד בפייסבוק לקבלת משוב. תייגו: #תרגיל5
- כרגיל, בבקשה לא לשכוח לעבור ולתת משוב לחברים אחרים בקבוצת הלימוד, על זה מבוססת הלמידה שלכם וזה מועיל ואף מהנה :)
תרגיל מספר 6 - לחלקו השני של השיעור:
- הוסיפו לטבלת ניתוח התנהגויות הלקוח שעשיתם בתרגיל הקודם את סעיף המקום וסעיף התוכן המתאים לשלב.
- כתבו איזה סוגים של תכנים עליכם ליצור עבור כל אחד מהשלבים.
- אם אינכם יודעים איזה תכנים ליצור, או שתרצו משוב - פרסמו בקבוצת הלימוד ותייגו #תרגיל6
הקישור לקבוצת הפייסבוק הסגורה של הקורס: https://www.facebook.com/groups/ILMarketers להגשת התרגילים שלכם והשתתפות בלמידה הקבוצתית.
הדרכה נוספת
רוצים ללמוד כיצד לערוך מחקר מילות מפתח קליל ואפקטיבי וכיצד לבנות אסטרטגיית תוכן יעילה? בדקו את הקורס שלי (ב-20% הנחה עם הקופון לומדיםבכיף).