לפני שמתחילים, שימו לב לא להתבלבל בין אסטרטגיות גידור בשיווק, לבין אסטרטגיות הגידור מעולם הכלכלה. זה משהו שונה לגמרי :)

בשיווק אנחנו מדברים על אסטרטגיות גידור שעוזרות לנו לקבץ את הקהל שלנו במקום מוגדר וברור, בדרך כלל לפי מאפיינים שנגדיר ונבחר. על ידי כך, אנחנו יכולים לשווק אליהם בצורה מפולחת ומדויקת, עם מסרים מתאימים והצעות רלוונטיות. 

באסטרטגיות גידור נראה שימוש בכלים כמו רשימת תפוצה ודיוור, שיווק בקהילות וקבוצות ועוד, ובכך יעסקו השיעורים בפרק זה.

יש לכם שאלות? צריכים עזרה? צרו קשר ואשמח לסייע
לדפדוף בתכני הקורס